-
1. Data: 2003-01-15 09:50:18
Temat: Umowa-zlecenie Rachunek
Od: "zainteresowany" <t...@N...gazeta.pl>
Pracuje w jednej firmie na caly etat. W innej nawiazalem umowe-zlecenie i
teraz nasuwa sie pytanie: wg. umowy ja mam wystawiac rachunek. W umowie jest
kwota xxx zl brutto, wpisuje ja do rachunku, pisze za jaki okres (rozliczanie
miesieczne) z tytulu czego np. umowa z dnia:.... Wiem ze zleceniodawca
powinien odprowadzac (chyba) jakies oplaty do ZUS i US. Jak powinien wygladac
rachunek z mojej strony (przyklad) i w jaki sposob powieniem sie rozliczac z
US i ZUS? Czy tylko PIT roczny wystarczy?
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
2. Data: 2003-01-17 15:07:25
Temat: Re: Umowa-zlecenie Rachunek
Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>
Użytkownik "zainteresowany" <t...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:b03asq$885$1@news.gazeta.pl...
> Pracuje w jednej firmie na caly etat. W innej nawiazalem umowe-zlecenie i
> teraz nasuwa sie pytanie: wg. umowy ja mam wystawiac rachunek. W umowie
jest
> kwota xxx zl brutto, wpisuje ja do rachunku, pisze za jaki okres
(rozliczanie
> miesieczne) z tytulu czego np. umowa z dnia:.... Wiem ze zleceniodawca
> powinien odprowadzac (chyba) jakies oplaty do ZUS i US. Jak powinien
wygladac
> rachunek z mojej strony (przyklad) i w jaki sposob powieniem sie rozliczac
z
> US i ZUS? Czy tylko PIT roczny wystarczy?
w zasadzie to zleceniodawca wystawia za Ciebie rachunek, odprowadza podatek,
itp.
a nastepnie on Ci daje pit-8b (o ile dobrze pamietam).
jednak gdyby zadal od Ciebie takowego rachunku - na pewno znajdziesz na
sieci :)