PracaGrupypl.praca.dyskusje30 K w Anglii ???30 K w Anglii ???
  • Data: 2005-06-27 12:01:05
    Temat: 30 K w Anglii ???
    Od: Elzbieta Cela <c...@n...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy ktos moze mi powiedziec ile bede dostawal miesiecznie (tygodniowo) po
    oplacenu podatkow ubezpieczenia i czego
    tam jeszcze jesli rocznie mam zarabiac 30 tysiecy Funtow ?
    Czy da sie za ta kwote przyzwoicie zyc z dwojka dzieci (jedno musi chodzic
    do przedszkola) i niepracujaca malzonka ?
    Wiem ze koszty utrzymania zaleza od tego gdzie sie mieszka, przyjmijmy ze
    nie bedzie to najdrozsza dzielnica Londynu
    A za "przyzwoicie zyc" przyjmujemy stan kiedy zyje normalnie bez
    przesadnej oszczednosci na podstawowych sprawach i
    jestem w stanie cos co miesiac zaoszczedzic na lepsze czasy.