PracaGrupypl.praca.dyskusje30 K w Anglii ??? › Re: 30 K w Anglii ???
  • Data: 2005-06-28 10:26:10
    Temat: Re: 30 K w Anglii ???
    Od: "Elzbieta Cela" <c...@n...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bardzo zabawnie wyglada to co piszesz biorac pod uwage Twoj nick :). Chociaz
    > w czasach wszechobecnej tolerancji i akceptacji, kto wie :)
    Pisze z konta zony nie mam w Polsce konta pocztowego. Wiem ze moge zalozyc
    ale nie widze takiej potrzeby.

    > 30000 funtow to okolo 45000 ?, w Niemczech za te pieniadze spokojnie byscie
    > z cala rodzina wyzyli, i jeszcze troche odlozyli. Trudno mi jednak
    > powiedziec jak sie to ma do realiow w Wielkiej Brytanii.
    Mowimy o ofercie 30000 przypuszczam ze to jest brutto. Ile kosztuje zycie w
    Niemczech wiem, mieszkalem tam dwa lata. Chodzi mi o te pieniadze w GB nie
    interesuje mnie praca i zycie z miesiaca na miesiac to mam w Polsce bez
    wiekszych problemow.