PracaGrupypl.praca.dyskusje30 K w Anglii ??? › Re: 30 K w Anglii ???
  • Data: 2005-06-28 08:09:17
    Temat: Re: 30 K w Anglii ???
    Od: "Michał T" <lotnick[NOłsPAm]@epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > powaznie? to kiepsko!
    > jak patrze po ogloszeniach, to 30KL to jest w miare sensowna pensja
    > programisty. I co? programista w Anglii nie utrzyma rodziny?
    > W Polsce utrzymam rodzine z takiej pracy.

    Wydaje mi się , że utrzymasz ,ale nie ma co marzyć o kokosach i odkładaniu
    na dom itp
    Dom w Londynie to wydatek kilkuset tysiecy funtów, wynajęcie pokoju to 400L
    na miesiąc.
    Licząc samymi cyferkami czyli 30000L i 30000PLN to w UK jest wszystko
    tańsze...

    Jak od 30000 w Polsce odejmiesz podatek (wydawalo mi sie ze mowil o
    brutto)to ci wyjdzie 1700 na miesiąc, zapłać mieszkanie i opłaty i odłóż
    sobie na przyszłość- powodzenia....to bardzo fajna pensyjka, ale nie dla
    rodziny z dwójką dzieci tylko dla kawalera. Rodzinka raczej nie będzie
    pławić się w luksusach. W UK też są podatki....

    pozdro, powodzenia

    P.S. Jak dzieciak dorośnie(pójdzie do przedszkola) to żonka Ci pomoże i
    będziecie mogli odkładać. Póki co utrzymace się za tą kasę.