PracaGrupypl.praca.dyskusje30 K w Anglii ??? › Re: 30 K w Anglii ???
  • Data: 2005-06-28 08:56:58
    Temat: Re: 30 K w Anglii ???
    Od: "macko42" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał T <lotnick[NOłsPAm]@epf.pl> napisał(a):

    > Wydaje mi się , że utrzymasz ,ale nie ma co marzyć o kokosach i odkładaniu
    > na dom itp

    no wlasnie. a wiekszosc moich znajomych w Polsce ma wlasne mieszkania,
    niektorzy domy. Mowa o ludziach utrzymujacych sie z pracy programistow (w
    uproszczeniu i skrocie). Wiec nie bardzo widze tego raju ...

    > Jak od 30000 w Polsce odejmiesz podatek (wydawalo mi sie ze mowil o
    > brutto)to ci wyjdzie 1700 na miesiąc, zapłać mieszkanie i opłaty i odłóż
    > sobie na przyszłość- powodzenia.... to bardzo fajna pensyjka, ale nie dla
    > rodziny z dwójką dzieci tylko dla kawalera. Rodzinka raczej nie będzie
    > pławić się w luksusach.

    a skad wziales te 30tys/1700 na mc??
    nie, to nie jest fajna pensyjka jak na polskie warunki w tym fachu.