Kto szuka:
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Stanowisko:
Starszy inspektor
Numer referencyjny:
150593
Lokalizacja:
Wrocław
dolnośląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
- praca biurowa w siedzibie urzędu przy wykorzystaniu komputera
- praca wymaga szczególnej koncentracji
- praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk
- praca częściowo przy sztucznym oświetleniu
- obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarki, faks)
- ograniczona możliwość poruszania się po budynku, brak podjazdów oraz toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych
Zakres zadań
- prowadzi postępowania administracyjne na wniosek Wojewody Dolnośląskiego lub Szefa Urzędu do spraw Cudzoziemców, mające na celu stwierdzenie czy pobyt cudzoziemca ubiegającego się o legalizację pobytu może stanowić zagrożenie dla ochrony ładu i porządku publicznego RP w celu ustawowej realizacji uprawnień organu
- przygotowuje i przedkłada projekt decyzji o zobowiązaniu cudzoziemca do opuszczenia terytorium RP w terminie 7 dni, do akceptacji przełożonemu
- sporządza projekty wniosków do Wojewody Dolnośląskiego o wydanie decyzji o wydaleniu cudzoziemca z terytorium RP
- rejestruje decyzje i odwołania o zobowiązaniu cudzoziemca do opuszczenia terytorium RP w terminie 7 dni, w systemie informatycznym „Pobyt” – dotyczy całego obszaru województwa dolnośląskiego
- nadaje numer EURODAC wobec cudzoziemców w odniesieniu do których wszczęto czynności związane z wydaleniem z terytorium, RP w celu realizacji ustawowych zadań organu dotyczy całego obszaru województwa dolnośląskiego
- dokonuje sprawdzeń cudzoziemców w Systemie Informacyjnym Schengen (SIS) oraz w Krajowym Systemie Informacyjnym Policji (KSIP) w celu ustalenia prawa do pobytu cudzoziemców na terytorium RP
- prawidłowo i czytelnie prowadzi zapisy, archiwizuje akta i dokumenty zgromadzone w Sekcji Pozwoleń na broń. Prowadzi i sporządza statystykę zgodną z wytycznymi w celu właściwego obiegu dokumentów
- przygotowuje projekty oraz rejestruje decyzje w sprawie nałożenia sankcji będącej skutkiem wyniku kontroli cudzoziemca naruszającego zasady Małego Ruchu Granicznego
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego doświadczenia w pracy administracyjnej
- przeszkolenie: obsługa komputera, znajomość przepisów dotyczących cudzoziemców
- umiejętność planowania i organizowania pracy
- komunikatywność
- umiejętność pracy w zespole, obsługi komputera
- znajomość przepisów i procedur administracyjnych
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe administracyjne
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »