PracaOferty pracy WrocławStarszy inspektor

Kto szuka:

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Stanowisko:

Starszy inspektor

Numer referencyjny:

150593

Lokalizacja:

Wrocław

dolnośląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Warunki pracy

- praca biurowa w siedzibie urzędu przy wykorzystaniu komputera


- praca wymaga szczególnej koncentracji


- praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk


- praca częściowo przy sztucznym oświetleniu


- obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarki, faks)


- ograniczona możliwość poruszania się  po budynku, brak podjazdów oraz toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych

Zakres zadań

  • prowadzi postępowania administracyjne na wniosek Wojewody Dolnośląskiego lub Szefa Urzędu do spraw Cudzoziemców, mające na celu stwierdzenie czy pobyt cudzoziemca ubiegającego się o legalizację pobytu może stanowić zagrożenie dla ochrony ładu i porządku publicznego RP w celu ustawowej realizacji uprawnień organu
  • przygotowuje i przedkłada projekt decyzji o zobowiązaniu cudzoziemca do opuszczenia terytorium RP w terminie 7 dni, do akceptacji przełożonemu
  • sporządza projekty wniosków do Wojewody Dolnośląskiego o wydanie decyzji o wydaleniu cudzoziemca z terytorium RP
  • rejestruje decyzje i odwołania o zobowiązaniu cudzoziemca do opuszczenia terytorium RP w terminie 7 dni, w systemie informatycznym „Pobyt” – dotyczy całego obszaru województwa dolnośląskiego
  • nadaje numer EURODAC wobec cudzoziemców w odniesieniu do których wszczęto czynności związane z wydaleniem z terytorium, RP w celu realizacji ustawowych zadań organu dotyczy całego obszaru województwa dolnośląskiego
  • dokonuje sprawdzeń cudzoziemców w Systemie Informacyjnym Schengen (SIS) oraz w Krajowym Systemie Informacyjnym Policji (KSIP) w celu ustalenia prawa do pobytu cudzoziemców na terytorium RP
  • prawidłowo i czytelnie prowadzi zapisy, archiwizuje akta i dokumenty zgromadzone w Sekcji Pozwoleń na broń. Prowadzi i sporządza statystykę zgodną z wytycznymi w celu właściwego obiegu dokumentów
  • przygotowuje projekty oraz rejestruje decyzje w sprawie nałożenia sankcji będącej skutkiem wyniku kontroli cudzoziemca naruszającego zasady Małego Ruchu Granicznego

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego doświadczenia w pracy administracyjnej
  • przeszkolenie: obsługa komputera, znajomość przepisów dotyczących cudzoziemców
  • umiejętność planowania i organizowania pracy
  • komunikatywność
  • umiejętność pracy w zespole, obsługi komputera
  • znajomość przepisów i procedur administracyjnych
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie wyższe administracyjne
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.