Kto szuka:
Ministerstwo Rozwoju i Technologii w Warszawie
Stanowisko:
Naczelnik wydziału
Numer referencyjny:
150592
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
- praca w terenie (tj. udział w organizowanych przedsięwzięciach poza siedzibą urzędu, wizje lokalne itp.)
- nietypowe godziny pracy i presja czasu (np. udział w wydarzeniach organizowanych poza standardowymi godzinami pracy)
- reprezentowanie biura w spotkaniach z przedstawicielami zewnętrznych podmiotów
- praca na tym stanowisku wiąże się z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone”
Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Ministerstwa:
Zakres zadań
- Zarządza podległym zespołem, w tym wspiera pracowników w kwestiach merytorycznych oraz buduje pozytywną atmosferę pracy.
- Koordynuje działania informacyjne, promocyjne i edukacyjne (w tym związane z KPO), tj.: opracowuje koncepcje, cele i oczekiwane efekty ww. działań; planuje budżet i opracowuje harmonogram działań; wybiera kanały i narzędzia komunikacji; identyfikuje ryzyka i podejmuje działania korygujące; monitoruje przebieg działań; nadzoruje wykonawców itp.
- Analizuje obszary będące we właściwości ministra, wymagające podjęcia działań informacyjnych, edukacyjnych i promocyjnych oraz opracowuje rekomendacje w tym zakresie.
- Opiniuje działania w zakresie promocji, podejmowane przez komórki organizacyjne ministerstwa, pod kątem spójności przekazu.
- Koordynuje sprawy związane z objęciem patronatem honorowym nad przedsięwzięciami będącymi w zakresie właściwości ministra.
- Koordynuje przygotowywanie odpowiedzi na wnioski i zapytania, będące we właściwości wydziału.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Doświadczenie zawodowe: 3 lata w zarządzaniu projektami promocyjnymi, w tym co najmniej 1 rok doświadczenia w kierowaniu minimum 3-osobowym zespołem
- Doświadczenie w zarządzaniu projektami promocyjnymi finansowanymi ze środków publicznych
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- Wiedza z zakresu PR, komunikacji społecznej i reklamy
- Orientacja w ogólnych zagadnieniach związanych z gospodarką
- Znajomość przepisów ustawy PZP w zakresie działań informacyjno-promocyjnych
- Znajomość przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej
- Znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych
- Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- Umiejętność planowania i organizacji wydarzeń promocyjnych, konferencji, spotkań
- Umiejętność skutecznego i prostego komunikowania skomplikowanych treści
- Kompetencje kierownicze: Podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, zarządzanie ludźmi, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- Współpraca, komunikacja, rzetelność
- Myślenie analityczne
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później). Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Wykształcenie: filologiczne, marketing/reklama, komunikacja społeczna, dziennikarstwo, nauki społeczne, nauki polityczne, stosunki międzynarodowe
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »