Kto szuka:
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Stanowisko:
Pracownik ds. obsługi umów w asortymencie branży automatyka
Numer referencyjny:
WZ/IAT/128/05/24
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- rozwój strategii zakupowej w zakresie branży automatyki,
- nadzór nad realizacją i rozliczeniem umów centralnych na dostawy materiałów i części zamiennych oraz kluczowych usług utrzymania urządzeń srk,
- bieżąca współpraca z jednostkami organizacyjnymi Spółki oraz kontrahentami (producentami) w zakresie realizacji umów,
- przygotowanie dokumentów i zgód korporacyjnych dla przeprowadzenia postępowania,
- wsparcie komórek ds. zakupów przy przeprowadzaniu postępowań na asortyment strategiczny poprzez udział merytoryczny w pracach Komisji przetargowej,
- przygotowanie sprawozdawczości z realizacji zawartych umów,
- ocena dostawców w celu ciągłego doskonalenia zasad współpracy.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- wykształcenie wyższe techniczne,
- praktyczna wiedza zawodowa w zakresie automatyki kolejowej,
- znajomość zamówień publicznych i doświadczenie w negocjacjach handlowych,
- znajomość pakietu MS Office na poziomie średnio zaawansowanym,
- umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
- umiejętność radzenia sobie z emocjami,
- zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
- otwartość na zmianę.
- doświadczenie w pracach Komisji przetargowej o udzielenie zamówień publicznych na podstawie Ustawy Prawo zamówień publicznych (doświadczenie po stronie Zamawiającego),
- 4 lata doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata w specjalności automatyka, telekomunikacja lub ruch kolejowy.
Firma oferuje:
- Umowa o pracę
- Ulgi na przejazd koleją w Polsce i za granicą
- Opieka medyczna
- Pracownicza kasa zapomogowo-pożyczkowa
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Karta Multisport
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »