Kto szuka:
Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
Stanowisko:
Główny specjalista
Numer referencyjny:
150817
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
- Praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie
- Narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy
- Budynek przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami
- Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu
- Praca w pokoju, który jest klimatyzowany
- Reprezentowanie urzędu na zewnątrz
- Praca pod presją czasu
Zakres zadań
- Opiniuje projekty aktów prawnych w zakresie właściwości Prezesa UKE, wpływające do UKE
- Koordynuje prace związane z opiniowaniem przez właściwe merytorycznie komórki organizacyjne UKE projektów aktów prawnych wpływających do UKE
- Reprezentuje Prezesa UKE na konferencjach uzgodnieniowych, komisjach prawniczych w Rządowym Centrum Legislacji oraz komisjach i podkomisjach parlamentarnych
- Współpracuje z Departamentem Spraw Zagranicznych w zakresie postępowań prowadzonych przed Trybunałem Sprawiedliwości Unii Europejskiej oraz w sprawach związanych z prawem Unii Europejskiej
- Opiniuje projekty aktów prawnych o charakterze wewnętrznym
- Opracowuje pod względem prawno-legislacyjnym wskazane przez ministra właściwego do spraw informatyzacji projekty aktów prawnych w zakresie komunikacji elektronicznej oraz wskazane przez ministra właściwego do spraw łączności projekty aktów prawnych w zakresie poczty
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe prawniczedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze legislacji
- Znajomość przepisów ustawy: Prawo komunikacji elektronicznej; Przepisy wprowadzające ustawę Prawo komunikacji elektronicznej; Prawo pocztowe; o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku; o kompatybilności elektromagnetycznej; o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych; o zwalczaniu nadużyć w komunikacji elektronicznej wraz z aktami wykonawczymi
- Znajomość zasad techniki prawodawczej
- Umiejętność interpretacji przepisów prawa i wykorzystania ich w praktyce
- Posiadanie kompetencji: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów; współpraca, komunikacja, myślenie analityczne
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r., będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »