Kto szuka:
Komenda Miejska Policji w Wałbrzychu
Stanowisko:
Starszy referent
Numer referencyjny:
150516
Lokalizacja:
Wałbrzych
dolnośląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
Praca w pomieszczeniach biurowych, przy komputerze, w jednozmianowym, ośmiogodzinnym systemie pracy.
Stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem.
Praca na 1 piętrze. Brak podjazdu prowadzącego do budynku, jednak do holu głównego na parterze budynku można dostać się windą. Brak windy i podjazdów w dalszych częściach budynku.
Zakres zadań
- ewidencjonuje pisma jawne wpływające i wypływające z komisariatu w celu właściwego obiegu dokumentów
- archiwizuje i przekazuje akta spraw do składnicy akt Komendy Miejskiej Policji w Wałbrzychu oraz do archiwum Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu w celu właściwego gromadzenia i przechowywania wytworzonych dokumentów
- przekazuje komunikaty, polecenia i ustalenia organizacyjne policjantom i pracownikom komisariatu w celu wsparcia w bieżącej pracy komendanta komisariatu
- prowadzi ewidencję czasu pracy pracowników i policjantów, urlopów wypoczynkowych, absencji chorobowej w celu dostarczenia dla służb finansowych
- sporządza informacje na temat terminowości załatwianych spraw w celu wyeliminowania ewentualnych zaległości
- kompletuje i przedkłada dokumenty oraz korespondencję do podpisu komendantowi komisariatu w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów
- kopertuje pisma i dokumenty w celu przesłania do innych komórek i jednostek organizacyjnych Policji oraz instytucji zewnętrznych
- sporządza krótkie pisma na komputerze na polecenie komendanta komisariatu w celu wsparcia pracy komendanta i innych pracowników komisariatu
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 – 1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »