PracaOferty pracy WałbrzychStarszy referent

Kto szuka:

Komenda Miejska Policji w Wałbrzychu

Stanowisko:

Starszy referent

Numer referencyjny:

150516

Lokalizacja:

Wałbrzych

dolnośląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Warunki pracy

Praca w pomieszczeniach biurowych, przy komputerze, w jednozmianowym, ośmiogodzinnym systemie pracy.


Stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem.


Praca na 1 piętrze. Brak podjazdu prowadzącego do budynku, jednak do holu głównego na parterze budynku można dostać się windą. Brak windy i podjazdów w dalszych częściach budynku.

Zakres zadań

  • ewidencjonuje pisma jawne wpływające i wypływające z komisariatu w celu właściwego obiegu dokumentów
  • archiwizuje i przekazuje akta spraw do składnicy akt Komendy Miejskiej Policji w Wałbrzychu oraz do archiwum Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu w celu właściwego gromadzenia i przechowywania wytworzonych dokumentów
  • przekazuje komunikaty, polecenia i ustalenia organizacyjne policjantom i pracownikom komisariatu w celu wsparcia w bieżącej pracy komendanta komisariatu
  • prowadzi ewidencję czasu pracy pracowników i policjantów, urlopów wypoczynkowych, absencji chorobowej w celu dostarczenia dla służb finansowych
  • sporządza informacje na temat terminowości załatwianych spraw w celu wyeliminowania ewentualnych zaległości
  • kompletuje i przedkłada dokumenty oraz korespondencję do podpisu komendantowi komisariatu w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów
  • kopertuje pisma i dokumenty w celu przesłania do innych komórek i jednostek organizacyjnych Policji oraz instytucji zewnętrznych
  • sporządza krótkie pisma na komputerze na polecenie komendanta komisariatu w celu wsparcia pracy komendanta i innych pracowników komisariatu

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 – 1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.