eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy KatowiceGłówny specjalista

Kto szuka:

Ministerstwo Przemysłu w Katowicach

Stanowisko:

Główny specjalista

Numer referencyjny:

150519

Lokalizacja:

Katowice

śląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Warunki pracy


  • praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie wymagająca wysiłku statycznego
  • duże obciążenie narządu wzroku związane z pracą przy monitorach komputerowych
  • praca przy komputerze w pozycji siedzącej
  • użytkowanie sprzętu biurowego 
  • nietypowe godziny pracy (w tym dyżury) związane np. z naprawą awarii kluczowych dla ministerstwa systemów/aplikacji
  • stanowisko pracy wymaga umiejętności pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu, związaną z zapewnieniem bierzącego utrzymania i rozwoju systemów i infrastruktury informatycznej ministerstwa
  • możliwa praca przy kilku projektach równocześnie: przygotowanie dokumentacji analitycznej dla jednego projektu, dla innego prace implementacji, a kolejnego wykonywanie czynności związanych z utrzymaniem
  • charakter pracy wymagać będzie współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi
  • praca będzie wymagać przemieszczania się na terenie budynku i poza nim, w tym delegacje krajowe

Zakres zadań

  • Dokonuje realizacji dostaw i usług na potrzeby Ministerstwa Przemysłu celem optymalnego i zgodnego z przepisami wykorzystania posiadanych środków budżetowych oraz zapewnienia niezakłóconego funkcjonowania ministerstwa, w tym planowanie wydatków;
  • Koordynuje obieg korespondencji kierowanej do departamentu i organizuje dokumentację wewnętrzną departamentu w uzgodnieniu z kierownictwem;
  • Wykonuje czynności właściwe ze względu na rolę Departamentu Cyfryzacji i Bezpieczeństwa jako wnioskodawcy w zakresie dostaw, usług i robót budowlanych, przygotowywanie m.in. opisu przedmiotu zamówienia i szacowanie jego wartości oraz czuwanie nad realizacją zawartych umów/zatwierdzonych wniosków w celu zapewnienia właściwej realizacji wydatków publicznych;
  • Prowadzi rejestr środków trwałych departamentu;
  • Prowadzi rejestr i koordynuje prawidłowość zawartych w ramach funkcjonowania departamentu umów i związanej z nimi dokumentacji;
  • Koordynuje prawidłowe prowadzenie oraz archiwizację spraw w ramach działalności Departamentu;
  • Współpracuje z innymi departamentami w zakresie organizacji spotkań Departamentu,
  • Przygotowuje oraz koordynuje plan zamówień publicznych w zakresie zadań realizowanych przez Departament;
  • Przygotowuje zapotrzebowania na środki finansowe, dokonuje zmian w planie, przygotowuje wnioski budżetowe, a także koordynuje zaangażowanie środków w ramach budżetu Departamentu.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej,
  • Znajomość ustawy o Prawo Zamówień Publicznych
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Doświadczenie w zakresie realizacji zamówień poniżej 130 000,00 zł;
  • Doświadczenie w zakresie planowania budżetu oraz koordynowania wykorzystania środków budżetowych;
  • Rzetelność, terminowość, nastawienie na rozwój, zorientowanie na osiąganie celów, umiejętność współpracy, umiejętności analityczne, inicjatywa, samodzielność, umiejętność przekazywania wiedzy
  • Umiejętność analitycznego i twórczego myślenia, podejmowania decyzji, umiejętność organizacji pracy, umiejętność współpracy, skutecznego komunikowania się oraz jasnego formułowania wniosków i zaleceń, rzetelność, terminowość
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r.pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość systemu Elektronicznego Zarządzenia Dokumentacją.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca
POPRZEDNIA OFERTA Starszy referent Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA Radca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-04-08

do końca oferty: 5 dni

pracodawca: Ministerstwo Przemysłu w Katowicach

branże: Administracja publiczna

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Jak wynika z najnowszych doniesień serwisu Freelancehunt, stawki oferowane freelancerom zbliżyły się do 400 zł/h, a konkurencyjność w niektórych specjalizacjach podskoczyła o ponad 100%. Na atrakcyjne wynagrodzenia mogą liczyć m.in. wolni ...

Pracodawca powinien zgłosić pracownika do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego w ciągu 7 dni od nawiązania stosunku pracy. Jeśli pracownik ma wątpliwości czy pracodawca dokonał zgłoszenia, sam może to sprawdzić na ...

Kobiety po leczeniu raka piersi mogą skorzystać z programu rehabilitacji realizowanego przez ZUS. Z rehabilitacji leczniczej finansowanej przez ZUS mogą skorzystać osoby ubezpieczone. Wyjazd do sanatorium trwa 24 dni.

Rok 2025 za pasem, a wraz z nim nowe postanowienia. Co tym razem będziemy chcieli zmienić w naszym życiu? Zaczniemy dbać o kondycję, oszczędzać lub inwestować? Nauczymy się czegoś nowego? Na czym tak naprawdę powinniśmy się skupić aby ...

Grafton Recruitment przedstawił kolejną porcję danych pochodzących z raportu "Wynagrodzenia i trendy w przedsiębiorstwach 2024". Tym razem światło dzienne ujrzały informacje na temat zarobków w działach marketingu i PR. Ile zarabiają ...