eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Tarnobrzeg › Specjalista

Kto szuka:

Komenda Miejska Policji w Tarnobrzegu

Stanowisko:

Specjalista

Numer referencyjny:

139461

Lokalizacja:

Tarnobrzeg

podkarpackie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa
  • praca jednozmianowa, siedząca
  • obsługa urządzeń biurowych
  • praca związana z bezpośrednią obsługą petentów.

Stanowisko pracy usytuowane jest na parterze. Urząd dostosowany jest do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, posiada dostosowaną toaletę.

Zakres zadań

  • obsługa kancelaryjno-biurowa komisariatu
  • prowadzi wymagane rejestry, ewidencjonuje dokumenty przychodzące i wychodzące
  • archiwizuje dokumentację zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • prowadzi wstępne rozmowy z petentami i kieruje ich do właściwych komórek
  • rozlicza policjantów i pracowników z posiadanych dokumentów
  • prowadzi ewidencję aktów prawnych i na bieżąco je aktualizuje
  • obsługuje pocztę elektroniczną komisariatu
  • wstępnie kwalifikuje i łączy rozmowy telefoniczne
  • obsługuje system E-nadawca
  • wysyła i odbiera przesyłki pocztą specjalną oraz Pocztą Polską
  • prowadzi ewidencję czasu pracy

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe administracja
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • „W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r."
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • Znajomość ustawy o Policji
  • Komunikatywność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność organizacji pracy
  • Radzenie sobie w sytuacjach stresowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca
POPRZEDNIA OFERTA Radca prawny Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA Starszy inspektor

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-06-27

do końca oferty: 11 dni

pracodawca: Komenda Miejska Policji w Tarnobrzegu

branże: Administracja publiczna

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady