eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Kraków › Starszy inspektor

Kto szuka:

Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie

Stanowisko:

Starszy inspektor

Numer referencyjny:

139462

Lokalizacja:

Kraków

małopolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Warunki pracy

Praca polega na przyjmowaniu, ewidencjonowaniu, przechowywaniu, przekazywaniu i wysyłaniu dokumentów niejawnych. Do zakresu zadań pracownika należy nadto przygotowanie do brakowania materiałów niearchiwalnych kategorii "BC" po upływie terminu ich przechowywania, a także przygotowanie pozostałych materiałów do przekazania do archiwum. Pracownik prowadzi rejestr udostępnień niejawnych aktów wewnętrznego zarządzania, realizuje czynności związane ze zmianą (zniesieniem) klauzul tajności na dokumentach oraz udziela informacji podmiotom zewnętrznych (osobom fizycznym i prawnym). Przygotowuje nadto kserokopie materiałów niejawnych - stosownie do obowiązujących w tym zakresie przepisów. Do obowiązków pracownika należy także obsługa elektronicznej ewidencji przepisów niejawnych oraz przygotowywanie niejawnej korespondencji. Praca biurowa, pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym (praca przy biurku i komputerze) oraz dynamicznym (odbiór korespondencji z pomieszczeń Poczty Specjalnej i Stacji Szyfrów mieszczących się w innej części budynku). Praca na wskazanym stanowisku wykonywana jest w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w oświetleniu naturalnym oraz sztucznym przy monitorze ekranowym przez co najmniej połowę dobowego czasu pracy, w wymuszonej pozycji ciała.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Pomieszczenia biurowe Kancelarii Tajnej i Kancelarii Tajnej Międzynarodowej Wydziału Bezpieczeństwa Informacji KWP w Krakowie, mieszczące się w Krakowie przy ul. Mogilskiej 109, na VIII piętrze budynku, ze względu na bariery architektoniczne nie są niedostosowane
do potrzeb osób z niepełnosprawnością narządów ruchu (licznie zastosowane środki bezpieczeństwa fizycznego, wąskie drzwi do pomieszczeń biurowych o ograniczonej powierzchni, brak odpowiednich sanitariatów).


Podstawowe wyposażenie stanowiska: zestaw komputerowy, meble biurowe, telefon. Dodatkowo: obsługa urządzeń biurowych - kserokopiarka,drukarka, niszczarka papieru.

Zakres zadań

  • przyjmuje, ewidencjonuje, przechowuje, przekazuje dokumentację niejawną i niejawną międzynarodową,
  • pobiera przesyłki z poczty specjalnej,
  • kompletuje dokumentację niejawną oraz przygotowuje akta do przekazania do archiwum lub brakowania,
  • sporządza spisy akt przekazanych do archiwum i protokołów brakowania dokumentacji kat. "BC",
  • prowadzi i aktualizuje ewidencję obowiązujących aktów prawnych zawierających informacje niejawne,
  • kopiuje, przyjmuje, rejestruje dokumentację niejawną powieloną,
  • odnotowuje na dokumentach niejawnych oraz w urządzeniach ewidencyjnych zmian lub zniesienia klauzul tajności,
  • rozlicza pracowników oraz policjantów z dokumentów niejawnych pozostałych w ich dyspozycji.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • powyżej 1 roku stażu pracy w administracji publicznej
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ŚCIŚLE TAJNE / upoważnienie do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli ,, NATO Restricted " i Restreint UE/EU Restricted". lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
  • znajomość języka obcego (urzędowego UE) w stopniu umożliwiającym odczytanie i zredagowanie prostego pisma urzędowego
  • znajomość przepisów dotyczących postępowania z dokumentami niejawnymi
  • umiejętność stosowania obowiązujących przepisów w praktyce
  • obsługa pakietu MS Office
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • powyżej 1 roku stażu pracy w pionie ochrony ( w komórce organizacyjnej zapewniającej ochronę informacji niejawnych).

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca
POPRZEDNIA OFERTA Specjalista Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA Młodszy specjalista

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-06-27

do końca oferty: 9 dni

pracodawca: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie

branże: Administracja publiczna

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady