Kto szuka:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Stanowisko:
Inspektor
Numer referencyjny:
150433
Lokalizacja:
Poznań
wielkopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa wykonywana w siedzibie urzędu z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
- stres związany z obsługą klientów zewnętrznych
- stanowisko znajduje się na parterze budynku biurowego
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla takich stanowisk pracy
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. na dobę z koniecznością przemieszczania się w pomieszczeniu po wymaganą dokumentację
- klatka schodowa o szerokości 150 cm z poręczami
- pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie są przystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich
- budynek posiada podjazd dla osób z niepełnosprawnościami
- budynek jest wyposażony w windę
Zakres zadań
- przyjmuje korespondencję wpływającą do Wydziału od operatorów pocztowych oraz rejestruje ją w systemach informatycznych, w tym prowadzi obsługę korespondencji w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją w celu przekazania osobom uprawnionym do dekretacji
- przyjmuje korespondencję wpływającą elektronicznie do Wydziału oraz rejestruje ją w systemie informatycznym i przekazuje osobom uprawnionym do dekretacji
- rejestruje w systemach centralnych POBYT oraz Zatrudnienie Cudzoziemców wnioski o pobyt czasowy, pobyt stały, pobyt rezydenta długoterminowego UE, przedłużenie wizy, wydanie/przedłużenie zezwolenia na pracę, wpisanie zaproszenia do ewidencji zaproszeń, w sprawach obywateli UE, w sprawach dokumentów wydawanych cudzoziemcom
- prowadzi Punkt Podawczy na sali obsługi klienta, w tym przyjmuje korespondencję bezpośrednio od klientów wydziału oraz poświadcza za zgodność z oryginałem kopie dokumentów
- dystrybuuje dokumentację do/z Wydziału oraz rozdziela korespondencję w ramach wewnętrznego obiegu dokumentów; współpracuje z pracownikami delegatur w ramach rozdziału korespondencji oraz obsługi aplikacji i systemów centralnych
- sporządza projekty zaświadczeń i pism w ramach prowadzonych spraw z zakresu właściwości organów
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- znajomość problematyki związanej z funkcjonowaniem administracji państwowej
- znajomość przepisów Kpa
- znajomość instrukcji kancelaryjnej
- znajomość problematyki związanej z legalizacją pobytu i zatrudnienia cudzoziemców
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- bardzo dobra organizacja pracy własnej
- rzetelność i sumienność
- odporność na stres
- umiejętność pracy w zespole
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- komunikatywna znajomość języka angielskiego lub innego
- umiejętność efektywnej komunikacji
- asertywność
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »