PracaGrupypl.praca.dyskusje › zus

  • 1. Data: 2004-02-27 20:45:07
    Temat: zus
    Od: "Krzysztofs" <k...@o...pl>

    Witam
    Mam pytanko jesli nie na temat grupy to przepraszam ale moze ktos z was mi pomoze.
    1.Ile dni wczesniej ZUS musi poinformowac mnie o tym iz wzywa mnie na komisje w
    celu weryfikacji zwolnienia na ktorym jestem?
    2.Mieszkam jakies 150 Km od miejsca w ktorym kazano mi sie stawic na komisje.Czy
    zwracaja za dojazd i tak dalej?
    3.Co mam ze soba zabrac an takowa komisje?
    4.W jakim przypadku niestawienie sie na taka komisje jest uzasadnione i podlega
    usprawiedliwieniu?
    To chyba wszystkie pytania jakie mi sie zrodzily.Gdyby ktos mogl mi skrobnac cos
    na ten temat a moze jeszcze wiecej to bede bardzo wdzieczny.
    Pozdrawiam
    Krzysztofs

  • 2. Data: 2004-02-28 11:32:26
    Temat: Re: zus
    Od: "grupy" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztofs" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    skrobnac cos
    > na ten temat a moze jeszcze wiecej to bede bardzo wdzieczny.

    propouje bys zdobyl zaswiadczenie od lekarza iz nie mozesz udac sie na
    badania lekarskie przez komisje tak daleko ze wzgledu na stan zdrowia
    pzdr