PracaGrupypl.praca.dyskusjeznajomość języków obcych u ekonomistów › znajomość języków obcych u ekonomistów
    From: Remedios86 <r...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: znajomość języków obcych u ekonomistów
    Date: Sun, 11 Dec 2005 12:29:00 +0100

    Chciałabym poznać Wasze zdanie na temat przydatności znajomości języków
    obcych u ogólnie bardzo rzecz ujmując - ekonomistów.
    Wiadomo, że angielski to podstawa i o to nie pytam. Co z innymi
    językami? Np. ze słowiańskimi? Warto uczyć się czeskiego, ukraińskiego?
    Bo rosyjski to raczej tak. Co z hiszpańskim, włoskim, francuskim?
    Czy chętnie przyjmowani są ludzie po filologiach obcych (którzy
    jednocześnie studiowali coś tam ekonomicznego) czy mgr filologii tak
    bardzo się nie liczy jak po prostu dobra znajomość danego języka?

    Pytam, bo studiuję zaocznie Finanse i Bankowość (jestem na I roku); na
    razie nie mogę znaleźć dobrej pracy i zastanawaim się czy od przyszlego
    roku nie pójść by sobie dodatkowo na jakąś filologię dziennie (tym
    bardziej, że mam smykałkę do języków). Na dobre kursy językowe mnie nie
    stać.

    Szczególnie interesuje mnie Wasza opinia na temat ukraińskiego i
    hiszpańskiego (bo na te kierunki mam szanse się dostać)

    Warto czy lepiej dać sobie spokój?