PracaGrupypl.praca.dyskusjeznajomość języków obcych u ekonomistówRe: znajomość języków obcych u ekonomistów
  • Data: 2005-12-11 14:42:28
    Temat: Re: znajomość języków obcych u ekonomistów
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Immona" <c...@n...googlemailu> napisał w wiadomości
    news:dnh8cm$26c$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ty nawiazujesz kontakty z firmami w inny sposob niz wysylanie im CV w
    > odpowiedzi na ogloszenie, na ktore nadejdzie mnostwo innych CV, wiec nie
    > masz potrzeby papierka.

    Do części klientów docieram przeglądając ich ogłoszenia o poszukiwaniu
    pracowników i dopiero potem zmienia się warunki przyszłej współpracy.

    Przed tygodniem podpisałem właśnie umowę z nową firmą, która chce wejść na
    wiosne do Polski i cały czas szczegóły współpracy omawiane były w trójkącie
    zarząd-dział personalny-ja.
    Różnymi rzeczami się chwaliłem w czasie tych rozmów, ale jak zawsze nikt nigdy
    ani słowem nie wspomniał o papierze na znajomość języka.

    Tu jest link do dyskusji, gdzie opisałem moje problemy ze spotkaniem się z nimi.
    http://groups.google.com/group/pl.praca.dyskusje/bro
    wse_thread/thread/c2368128baf6fe94/ed771fdd17dfe0a5#
    ed771fdd17dfe0a5

    vertret