PracaGrupypl.praca.dyskusjezapytanie do moderatora pl.praca.oferowana

  • 21. Data: 2004-01-11 15:01:18
    Temat: Re: zapytanie do moderatora pl.praca.oferowana
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Marcin Smieszek <marcin.smieszek@wytnij_to.pointblue.com.pl> wrote:

    > masz oczywiscie racje, ale uwazam ze ta granica jest bardzo cienka i

    Tutaj nie ma co być cienkie i płynne. pl.praca.dyskusje nie jest w żadnym
    przypadku miejscem dla ogłoszeń, które ze względu na braki proceduralne,
    zostały odrzucone na pl.praca.oferowana

    > plynna. ogloszenie odrzucone z p.p.oferowana najwyrazniej tam nie

    Skąd ten (jakże mylny) wniosek?! Większości ogłoszeniodawców po prostu zwisa
    i powiewa jakieś tam FAQ, istotne informacje itp.
    Przykład z dzisiejszego dnia - na prawie 200 ogłoszeń ok. 30 ogłoszeń to
    dwuzdaniowce, z czego w drugim zdaniu najczęściej podany jest tylko adres
    email.

    > pasuje, i na miejscu ogloszeniodawcy prawdopodbnie rowniez bym je
    > skierowal tutaj, tyle ze bez tej otoczki w wyrzutami pod adresem
    > moderatora :)

    To ja powtórzę. pl.praca.dyskusje nie jest miejscem na ogłoszenia, które
    zostały z powodów _formalnych_ odrzucone na ppo.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Hodowla kotów szkockich Z Kampinosu*PL

  • 22. Data: 2004-01-11 15:45:31
    Od: Marcin Smieszek <marcin.smieszek@WYTNIJ_TO.pointblue.com.pl>

    Przemysław Maciuszko wrote:
> [...]
    pasuje, i na miejscu ogloszeniodawcy prawdopodbnie rowniez bym je
    skierowal tutaj, tyle ze bez tej otoczki w wyrzutami pod adresem

    marcin

  • 23. Data: 2004-01-11 17:00:51
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-01-11 16:45, osoba przedstawiająca się jako "Marcin Smieszek"
    napisała:

    > skierowal tutaj, tyle ze bez tej otoczki w wyrzutami pod adresem
    > moderatora :)

    Przepraszam ale chyba zaszło jakieś nieporozumienie. O jakich wyrzutach
    piszesz? Przeczytałem jeszcze raz dokładnie to co wysłałem i jedyne co
    tam jest to pytanie o powód dla którego post nie trafiła na grupę.

    _ _
    ((__)) //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (00) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.5PL // GG:2091615 // /
    nn--(o__o)--nn-// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 24. Data: 2004-01-11 17:10:26
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-01-11 16:01, osoba przedstawiająca się jako "Przemysław
    Maciuszko" napisała:

    > To ja powtórzę. pl.praca.dyskusje nie jest miejscem na ogłoszenia, które
    > zostały z powodów _formalnych_ odrzucone na ppo.

    Z tym się zgodzę.
    Nie zgodzę się za to z tym, że moje ogłoszenie czegoś nie spełnia.
    Proszę bardzo aby nie było sprawiania wrażenia że usiłuję coś umieścić
    na grupie na przekór wszystkiemu i wszystkim.
    Pierwsza wersja, zanegowana przez Pana jako niepełna (faktycznie taka
    była) została poprawiona i wysłana ponownie po ok. 3 godzinach. To o tą
    drugą pytałem a nie pierwszą (na nią dostałe e-mail zwrotny z uwagami).
    Przez 3 dni (druga wysyłka miała miejsce we wtorek ok 16 jak dobrze
    pamiętam, pierwsza ok. 13) post nie pojawił się na grupie dlatego
    pozwoliłem sobie zadać tu pytanie o powód tej sytuacji (pisałem
    wcześniej, iż miałem problemy z kontaktem przez e-mail - jutro postaram
    się ustalić dlaczego). Wystarczyło po prostu napisać, że poprawiony
    egzemplarz ogłoszenia do Pana nie dotarł i nie byłoby całego tego
    zamieszania.

    _ _

  • 25. Data: 2004-01-11 17:53:58
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Pe.Ka <c...@t...cy> wrote:

    > się ustalić dlaczego). Wystarczyło po prostu napisać, że poprawiony
    > egzemplarz ogłoszenia do Pana nie dotarł i nie byłoby całego tego
    > zamieszania.

    Niestety miałem problemy z dobiciem się do mailboxa ppo, więc nie mogłem
    udzielić od razu precyzyjnej odpowiedzi. Zaś nadal nie rozumiem czemu po
    prostu ponownie nie wysłał Pan tego ogłoszenia, które jak już ustaliliśmy -
    nie dotarło?

  • 26. Data: 2004-01-11 18:09:09
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-01-11 18:53, osoba przedstawiająca się jako "Przemysław
    Maciuszko" napisała:

    > prostu ponownie nie wysłał Pan tego ogłoszenia, które jak już ustaliliśmy -
    > nie dotarło?

    :-)))
    Myślałem że poczekam do poniedziałku bo mam wszystkie dane w pracy ale
    po Pańskim poście walnęło mnie że przecież wszystko mam w tym wątku a
    konfiguracja konta to kilkanaście sekund.
    Poszło...

    _ _