PracaGrupypl.praca.dyskusje › zaczyna się...

  • 1. Data: 2010-01-27 12:06:34
    Temat: zaczyna się...
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    no i przyszedł czas na pierwsze racjonalizacje wiceprezydenta Tuska...
    zinformatyzował... stronę urzędu korpusu służby cywilnej... czy Ktoś teraz
    potrafi się nią posługiwać? kiedyś było przejrzyście i intuicyjnie... teraz
    jest lepiej i zgodnie z dyrektywami globalnej wioski...
    może Ktoś napisze mi instrukcję jak znaleźć wszystkie oferty Komendy
    Wojewódzkiej Policji w Radomiu?

    P.S. nasuwa mi się skojarzenie z tym jak 60-letnich ludzi sadza się przed
    komputerami... ciekawe przed czym mnie posadzą jak dożyję 60... ;o)