PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedznie ilosc dni?

  • 1. Data: 2004-11-20 10:59:33
    Temat: wypowiedznie ilosc dni?
    Od: "ropian" <r...@s...poczta.onet.pl>

    Witam
    pracuje w firmie od stycznia 2001o umowe na czas okreslony (poprzednio bylo
    to zlecenie)w sumie to jest juz 3 umowa pierwsza na rok druga 2 lata trzecia
    2 lata umowa konczy sie 31.12.2005

    pytanie ile dni wypowiedznie mam 14?

    Pozdrawiam
    Robert

  • 2. Data: 2004-11-20 11:14:40
    Temat: Re: wypowiedznie ilosc dni?
    Od: "magia" <m...@g...pl>

    Użytkownik "ropian" <r...@s...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > pytanie ile dni wypowiedznie mam 14?

    Jesli w umowie nie masz zawartej klauzuli o mozliwosci wypowiedzenia to go
    nie masz.

    m.

  • 3. Data: 2004-11-20 11:26:34
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 20 Nov 2004 11:59:33 +0100, "ropian"
    <r...@s...poczta.onet.pl> zakodował:
    >pytanie ile dni wypowiedznie mam 14?

    Jeżeli w umowie nie zaznaczono inaczej, to nie możesz jej
    wypowiedzieć.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 4. Data: 2004-11-20 11:43:00
    Od: "ropian" <r...@s...poczta.onet.pl>

    > Jesli w umowie nie masz zawartej klauzuli o mozliwosci wypowiedzenia to go
    > nie masz.

    Mam strony maja mozliwosc wypowiedzenia umowy z terminem dwutygodniowym

    czyli romumiem ze ciagłość nie ma nic do rzeczy w tym przypadku

  • 5. Data: 2004-11-20 12:29:16
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 20 Nov 2004 12:43:00 +0100, "ropian"
    <r...@s...poczta.onet.pl> zakodował:

    >czyli romumiem ze ciagłość nie ma nic do rzeczy w tym przypadku

    Co znaczy ciągłość?

    KP
    § 2^1. Okres wypowiedzenia umowy o pracę obejmuj?cy tydzień lub
    miesi?c albo ich wielokrotno?ć kończy się odpowiednio w sobotę lub w
    ostatnim dniu miesi?ca.

  • 6. Data: 2004-11-20 12:46:48
    Od: "ropian" <r...@s...poczta.onet.pl>

    > Co znaczy ciągłość?

    tzn ze mam kilka umów na czas okreslony z tym samym pracodawcą bez przerw

    pozdrawiam
    Robert

  • 7. Data: 2004-11-20 15:57:59
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:cnn83a$ltv$1@atlantis.news.tpi.pl ropian
    <r...@s...poczta.onet.pl> pisze:

> [...]
    > bylo to zlecenie)w sumie to jest juz 3 umowa pierwsza na rok druga 2
    > lata trzecia 2 lata umowa konczy sie 31.12.2005

    KP "art. 33. Przy zawieraniu umowy o pracę na czas określony, dłuższy niż 6
    miesięcy, strony mogą przewidzieć dopuszczalność wcześniejszego rozwiązania
    tej umowy za dwutygodniowym wypowiedzeniem."
    Czyli jeżeli nie masz w umowie odpowiedniej klauzuli, to nie ma okresu
    wypowiedzenia.

    Jotte

  • 8. Data: 2004-11-20 16:05:07
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:c2eup0l7lpqoi74fbnp4sfrjmpq8rtft39@4ax.com Kaizen
    <x...@c...sz> pisze:

    > KP
    > § 2^1. Okres wypowiedzenia umowy o pracę obejmuj?cy tydzień lub
    > miesi?c albo ich wielokrotno?ć kończy się odpowiednio w sobotę lub w
    > ostatnim dniu miesi?ca.

    1. sporym ułatwieniem dla czytającego jest informacja o numerze artykułu
    (tu: 30.) ;))
    2. to są przepisy _ogólne_
    3. szczegółowe warunki precyzują następne artykuły

    Jotte

  • 9. Data: 2004-11-20 17:10:43
    Od: "ropian" <r...@s...poczta.onet.pl>

    dziekuje za inforamcje teraz musze tylko znalesc gdzies w sieci KP
    i formularze jak sie prawidlowo pisze wypowiedznie
    co nie zminia faktu ze mam 14 dni wypowiedzenia

    pozdrawiam
    Robert

  • 10. Data: 2004-11-20 17:18:30
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:cnntrc$fjv$1@atlantis.news.tpi.pl ropian

    tu masz tekst jednolity http://praca.interia.pl/kodeks

    > i formularze jak sie prawidlowo pisze wypowiedznie
    formularz niepotrzebny, wszystko jest w KP

    Jotte