PracaGrupypl.praca.dyskusje › STRES W PRACY

  • 1. Data: 2004-11-20 11:09:22
    Temat: STRES W PRACY
    Od: "Ewelina Kamińska" <e...@p...onet.pl>

    Czy ma ktoś materiały lub wszelkie informacje na temat stresu w pracy? Mam
    na myśli przyczyny, skutki występowania zjawiska stresu. Możecie również
    wyrazić swoje zdanie na ten temat. Jak to wygląda w waszej pracy zawodowej?

  • 2. Data: 2004-11-21 09:46:42
    Temat: Re: STRES W PRACY
    Od: "veni VIDI vici" <s...@o...pl>

> [...]
    również
    > wyrazić swoje zdanie na ten temat. Jak to wygląda w waszej pracy

    na stronie www.vidi.biz.pl jest krótki darmowy kurs na temat "Jak
    radzić sobie ze stresem"

    PZDr
    Quba

  • 3. Data: 2004-11-22 17:54:50
    Od: "Damian Rafałowski" <d...@p...onet.pl>

    > na myśli przyczyny, skutki występowania zjawiska stresu. Możecie również
    > wyrazić swoje zdanie na ten temat. Jak to wygląda w waszej pracy zawodowej?

    Stres w pracy jest wtedy gdy ktoś przychodzi i mówi "Cała partia wyrobów które
    wyprodukowałeś to buble - 100% wysłanej partii". Ale stres bardzo szybko mija
    jak się okazuje że to co ta osoba mówiła to trzeci rodzaj prawdy tzw. gówno
    prawda :)