PracaGrupypl.praca.dyskusje › Systemy używane w firmach??

  • 1. Data: 2004-11-20 03:46:06
    Temat: Systemy używane w firmach??
    Od: "Wacław Jarzębiński" <b...@g...pl>

    Witam wszystkich.
    Mam pytanko i może ktoś bedzie mi wstanie odpowiedziec. Zostałem niedawno
    zatrudniony (3 miesiace temu) w takiej firmie gdzie uzywa sie sprzetu
    scanvaegt. Zastanawiam sie nad tym czy te produkty sa popularne w firmach u
    nas w polsce a jezeli nie to jakie sa zdaniem was najlepsze. Drugim pytankiem
    jest to iz uzywamy takiego systemu jak MultiFlex 3000 jednakze ten progeram u
    nas w firmie pozostawia wiele do zyczenia. Ja jeszcze nie wiem ale czy to jest
    jakis popularny system, program uzywany w filmach?? A jezeli jest juz uzywany
    to czy u was dziala tak samo. Jakies wieszanie sie programu i inne bledy
    ktore wystepuja. (narazie nie bede opisywac bledow gdyz nie wiem czy mi ktos
    odpisze).
    Z gory bardzo dziekuje za jaka kolwiek informacjie iz sytem ten jest dopiero
    wdrazany a ja zostalem wystawiony na wielkie proby zapoznania sie z tym
    sytemem i kazda pomoc sie przyda.