PracaGrupypl.praca.dyskusjewypowiedzenie umowy-zlecenie? › wypowiedzenie umowy-zlecenie?
  • Data: 2006-03-28 14:03:52
    Temat: wypowiedzenie umowy-zlecenie?
    Od: "kwiat.ek" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    dzień dobry!
    pierwszy raz piszę na tą Grupę więc na początku witam wszystkich serdecznie!

    mam następujący dylemat:
    w najbliższy poniedziałek mam iść pierwszy dzień do pracy [moja pierwsza w
    życiu - ukończyłem szkołę 2 miesiące temu] i wtedy mam podpisać umowę - ma
    to być na okres próbny 3 miesięczna umowa-zlecenie...
    ale w piątek jadę do innej firmy na drugi [ostatni już] etap
    rekrutacji - firma dużo lepsza, zarobek 2x większy i praca bardziej w moim
    profilu wykształcenia - ogólnie same naj. oczywiście stukrotnie wolałbym
    pracować w firmie do której na drugą rozmowę dopiero jadę.

    jednak zapewne minie pare dni zanim dostanę odpowiedź i wcześniej będę
    musiał podpisać umowę w tej pierwszej firmie.

    pytanie brzmi: czy w przypadku gdybym dostał pracę w firmie "piątkowej" czy
    mogę wypowiedzieć podpisaną wcześniej umowę-zlecenie w firmie
    "poniedziałkowej" ?

    ew. jaki jest tok postepowania w takim przypadku? czy grożą mi jakieś
    sankcje, ile to może trwać?

    mam nadzieję, że nazbyt nie zagmatwałem :-)
    proszę o wyjaśnienie kogoś, kto jest w stanie

    pozdrawiam
    Łukasz