PracaGrupypl.praca.dyskusjewybor pracy/zajęcia › wybor pracy/zajęcia
  • Data: 2010-07-18 15:49:37
    Temat: wybor pracy/zajęcia
    Od: "MiReK" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Skonczylem kurs lakiernika samochodowego. Przyjalem sie na praktyke/ nauke w
    jednym zakladzie lakiernicznym, ale mizernie placa. Pojawilo sie drugie
    ogloszenie ze potrzebuja lakiernika/pomocnika lakiernika ale z
    doswiadczeniem. Moje pytanie brzmi czy starac sie przeniesc do tej drugiej
    firmy jak moje umiejetnosci nie sa duze? Wiadomo, jak sie rezygnuje u pracy
    u kogos, to ten ktos juz patrzy na osobe jako malo solidną. Z drugiej strony
    mam szanse na zarobek minimum krajowego, bo narazie pracuje ponizej tej
    kwoty (na czarno). Co myslicie w tej sprawie?