PracaGrupypl.praca.dyskusjewybor pracy/zajęciaRe: wybor pracy/zajęcia
  • Data: 2010-07-19 06:19:56
    Temat: Re: wybor pracy/zajęcia
    Od: "B.Z." <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skonczylem kurs lakiernika samochodowego. Przyjalem sie na praktyke/
    > nauke w jednym zakladzie lakiernicznym, ale mizernie placa. Pojawilo
    > sie drugie ogloszenie ze potrzebuja lakiernika/pomocnika lakiernika ale
    > z doswiadczeniem. Moje pytanie brzmi czy starac sie przeniesc do tej
    > drugiej firmy jak moje umiejetnosci nie sa duze? Wiadomo, jak sie
    > rezygnuje u pracy u kogos, to ten ktos juz patrzy na osobe jako malo
    > solidną. Z drugiej strony mam szanse na zarobek minimum krajowego, bo
    > narazie pracuje ponizej tej kwoty (na czarno). Co myslicie w tej
> [...]

    Jakiej jest wielkości miejscowość/miasto w którym pracujesz? Jeżeli jest małą to
    w branży znają się wszyscy. Teraz pytanie czy panuje między nimi "zgoda" czy
    nie. Jeżeli jest to duże miasto to nie masz problemu. W dużym mieście możesz
    poszukać pracy w autoryzowanym serwisie - zazwyczaj maja dużą rotację. Sensowni
    mechanicy/lakiernicy/blacharze odchodzą na swoje lub do normalnych zakładów.

    Jeżeli pracujesz na czarno to nie masz umowy... nie masz nic.

    Przyjąłeś się na praktykę i jesteś na niej już... no właśnie ile? Z drugiej
    strony w tym zawodzie albo jesteś dobry i widać to po kilku miesiącach albo
    naprawdę potrzebna ci praktyka.

    B.Z.