PracaGrupypl.praca.dyskusjewybor pracy/zajęcia › Re: wybor pracy/zajęcia
  • Data: 2010-07-19 04:59:30
    Temat: Re: wybor pracy/zajęcia
    Od: Yakhub <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 18 Jul 2010 17:49:37 +0200, MiReK napisał(a):
    > Skonczylem kurs lakiernika samochodowego. Przyjalem sie na praktyke/ nauke w
    > jednym zakladzie lakiernicznym, ale mizernie placa. Pojawilo sie drugie
    > ogloszenie ze potrzebuja lakiernika/pomocnika lakiernika ale z
    > doswiadczeniem. Moje pytanie brzmi czy starac sie przeniesc do tej drugiej
    > firmy jak moje umiejetnosci nie sa duze?

    A to już zależy od Ciebie i od Twojego nowego potencjalnego pracodawcy. Nie
    wiemy, jak nieduże są Twoje umiejętności i jak dużego doświadczenia on
    wymaga. Na pewno warto spróbować z nim porozmawiać, jakie są jego
    oczekiwania.

    > Wiadomo, jak sie rezygnuje u pracy u kogos, to ten ktos juz patrzy na
    > osobe jako malo solidną.

    Bzdura. Pracodawca też ma rozum i zdrowy rozsądek i będzie widział, jak
    sytuacja wygląda. Przecież praca to nie jest coś, co się dostaje na raz na
    całe życie.

    > Z drugiej strony
    > mam szanse na zarobek minimum krajowego, bo narazie pracuje ponizej tej
    > kwoty (na czarno). Co myslicie w tej sprawie?

    Próbuj.

    --
    Yakhub