PracaGrupypl.praca.dyskusje › worldlines - pośrednictwo czy pranie brudnych pieniędzy?

  • 11. Data: 2008-05-02 20:24:40
    Temat: Re: worldlines - pośrednictwo czy pranie brudnych pieniędzy?
    Od: leszek <s...@g...pl>

    O ile wiem, to Western Union może służyć tylko do transferu pieniędzy
    pomiędzy osobami fizycznymi, jest zabronione wykorzystywanie tego
    pośrednictwa do jakiejkolwiek działalności gospodarczej czy
    biznestowej. Mi to wygląda, że szukają jakiegoś słupa (qualified
    staff), które będzie ogniwem w łańcuszku wyciągania pieniędzy z firmy
    na konto prywatne.
    Nie wiem, jaka jest odpowiedzialnośc karna czy cywilna takiego słupa,
    diabeł tkwi w szczegółach. Osobiście bym radził trzymać się od takiego
    "biznesu" jak najdalej, a jeśli już, to z tych pieniędzy od razu
    odkladać polowę na dobrego adwokata.