PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop i tel sluzbowy

  • 111. Data: 2006-12-29 19:22:08
    Temat: Re: urlop i tel sluzbowy
    Od: PZ <p...@m...com>

    Mateusz Pronobis napisał(a):

    > hehe fajnego masz szefa ze po takiej rozmowie miekknie, moj pewnie by
    > powoli zaczol szukac kogos innego;)
    >
    > btw. jesli juz to "nie zarabiamy" ;)

    OK, nie za kazdym razem. Ale sa takie momenty (nie tylko swieta), ze
    trzeba stanac okoniem, bo Cie z rodziny wypisza.

    Latwiej znalezc nowego szefa niz nowa malzonke, hehe.

    A propos rekrutacji. Przyjdzie nastepny i tez bedzie mial 26dni urlopu:D
    , bedzie mial rodzine, dzieci, bedzie dom budowal, mieszkanie urzadzal,
    samochod kupowal itd itp. I niestety jako szef kiedys mozesz uslyszec,
    ze sorry gregory, ale glazure mi ukladaja i cyment tezeje.

    I na koniec. dzis mialem taka sytuacje, ze juz nie moglem wytrzymac i
    powiedzialem szefowi, ze sami cos moga zrobic zamiast do mnie dzwonic.
    Mysle, ze wypowiedzenie na mnie nie czeka.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 112. Data: 2006-12-29 19:38:57
    Od: PZ <p...@m...com>

    glosnetu napisał(a):
    > Mateusz Pronobis napisał(a):
    > wiec tym bardziej to wyjasnij, najlepiej na pismie - a jesli firma
    > nalozy na Ciebie obowiazek calodobowego dyzuru telefonicznego, to
    > porusz kwestie wynagrodzenia za calodobowy dyzur telefoniczny.

    Ja proponuje sie zastanowic kiedy piwo bedzie mozna pic, a nie ile kasy
    sie dostanie. Bo kasy mozna nie dostac, a piwa na pewno sie nie wypije.

    Pozdrawiam
    Pz

  • 113. Data: 2006-12-29 19:47:51
    Od: PZ <p...@m...com>

    Jotte napisał(a):
    > W pewnym sensie to to samo.

    Jesli dla Ciebie cieknaca woda do magazynu cukru i zgubiony klucz do
    magazynu cukru to w pewnym sensie to to samo to gratuluje rozgarniecia
    biznesowego.

    pzdr
    pz

  • 114. Data: 2006-12-29 20:05:04
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:s4lg64-8e9.ln1@minskmaz.com PZ

    > Jesli dla Ciebie cieknaca woda do magazynu cukru i zgubiony klucz do
    > magazynu cukru to w pewnym sensie to to samo to gratuluje rozgarniecia
    > biznesowego.
    Hmm, właśnie Waść zaprzepaściłeś świetną okazję aby nie pisać głupstw... ;))

    Jotte

  • 115. Data: 2006-12-29 22:02:15
    Od: PZ <p...@m...com>

    Jotte napisał(a):
    > W wiadomości news:s4lg64-8e9.ln1@minskmaz.com PZ

    > Hmm, właśnie Waść zaprzepaściłeś świetną okazję aby nie pisać głupstw...
    > ;))

    Prosilbym o rozwiniecie. _IMVHO_ to cieknaca woda to straty, a zgubiony
    klucz to utracone kozysci. Gdzie to glupoty?

    pzdr
    pz

  • 116. Data: 2006-12-29 22:09:44
    Od: Bartłomiej Szymański <d...@p...przed.wyslaniem.pl>

    Nie stałoby się nic ciekawego gdyby Piotr M Kuć, Fri, 29 Dec 2006 05:12:03
    +0000 (UTC) nie napisał(a), że:

    > Teraz już wiemy na czym
    > zbudowana jest "potęga" komputronika.

    Widzę, że też już przeglądałeś nagłówki Any_Usera :). Jakoś odkąd czytam tę
    grupę i wypowiedzi ww. to spadło moje poważanie dla tej firmy...

    --
    Draakhan | JID: d...@c...pl
    Uuma quena en'mani lle ume ri'mani lle umaya.

  • 117. Data: 2006-12-29 22:25:30
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g1tg64-vkb.ln1@minskmaz.com PZ

    > Prosilbym o rozwiniecie. _IMVHO_ to cieknaca woda to straty, a zgubiony
    > klucz to utracone kozysci. Gdzie to glupoty?
    To proste - nie zarobiłeś tego co mogłeś, znaczy się straciłeś to. Bez
    względu na przyczynę.
    Czy jest sens rozwijać tego offtopa?

    Jotte

  • 118. Data: 2006-12-30 00:16:38
    Od: Piotr M Kuć <k...@n...invalid>

    W artykule <f...@n...draakhan.info> Bartłomiej Szymański napisal(a):

    > Nie stałoby się nic ciekawego gdyby Piotr M Kuć, Fri, 29 Dec 2006 05:12:03

    > Widzę, że też już przeglądałeś nagłówki Any_Usera :). Jakoś odkąd czytam tę
    > grupę i wypowiedzi ww. to spadło moje poważanie dla tej firmy...

    He he, chyba trzeba nalepke ITBiedronki odlepić od dotychczasowego
    posiadacza i przylepić do "nobliwej" firmy Any_Usera :D

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kuć

  • 119. Data: 2006-12-30 04:01:40
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    > To teraz przypomnijmy sobie jak to Any_User informował
    > iż doświadczonym programistom daje całe 1200 brutto,
    > a niedoświadczonym odpowiednio mniej - ROTFL.
    > W tym kontekście widać, że bazuje na pracownikach o niskim
    > mniemaniu o sobie, których musi trzymać na bardzo krótkiej smyczy
    > wprowadzając kult pracodawcy-boga. Teraz już wiemy na czym
    > zbudowana jest "potęga" komputronika.

    Niedoczytałem, bo potęzny wątek się zrobił i straciłem nad nim kontrolę, ale
    sory za 1200b programistę, BUHAHAHAHAHA, chyba euro.

    Pozatym moim skromnym zdaniem komputronika nie napisali kolesie za 1200
    brutto, pozatym obiły się o mnie siwiki kolesi z komputronika i nie byli to
    banalni goście za 1200b. Także Any_User coś ściemnia, a może pisał o euro.

  • 120. Data: 2006-12-30 04:02:59
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    Piotr M Kuć wrote:

    > W artykule <f...@n...draakhan.info> Bartłomiej Szymański

    > He he, chyba trzeba nalepke ITBiedronki odlepić od dotychczasowego
    > posiadacza i przylepić do "nobliwej" firmy Any_Usera :D

    Ale to inna działka, ktr zajmuje się głównie handlem, a itb klepaniem kodu.