PracaGrupypl.praca.dyskusje › u nas oszczędności (#007)

  • 11. Data: 2012-02-04 12:53:57
    Temat: Re: u nas oszczędności (#007)
    Od: "untaczejbul" <h...@i...ok>

    Użytkownik "slawciod" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:jgj2c7$ej$1@speranza.aioe.org...

    > ja bym Cię nie wyzywał tak (chociaz Twój szef poniekąd ma racje) tylko
    > odrazu wypierdolil na zbity pysk - 25m pachcord = 16pc x 1,5m każdy...

    Do tego trzeba umieć zaciskać końcówki, a ten pisowski debil umie tylko
    zaciskać różaniec.

  • 12. Data: 2012-02-04 23:17:00
    Od: slawciod <s...@p...onet.pl>

    W dniu 04.02.2012 13:53, untaczejbul pisze:
    > Użytkownik "slawciod" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Do tego trzeba umieć zaciskać końcówki, a ten pisowski debil umie tylko
    > zaciskać różaniec.

    niech się przyzna gdzie pracuje...
    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 13. Data: 2012-02-25 17:02:06
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    platformowe bystrzaki wymyśliły, że aby przyśpieszyć służbowy komputer
    odinstalują Kasperskiego, a zainstalują G-Datę... no co Wy na to?

  • 14. Data: 2012-02-25 19:41:26
    Od: Jaskiniowiec <j...@j...jaskinia>

    Dnia 25-02-2012 o 18:02:06 identifikator: 20040501
    <N...@g...pl> napisał(a):

    > platformowe bystrzaki wymyśliły, że aby przyśpieszyć służbowy komputer
    > odinstalują Kasperskiego, a zainstalują G-Datę... no co Wy na to?

    Ze pomyliles grupy ;-] Dodam, ze ostatnio na dedykowanej, na ktorej
    powinienes trolowac z powyzszym, sa straszne pustki... Widocznie tamtejsze
    trole dorosly... :-(

    --
    Polska - jak mi kupisz spodnie, zrobie ci loda.
    Chiny - jak mi kupisz loda, zrobie ci spodnie.