PracaGrupypl.praca.dyskusjetermin wypłaty wynagrodzenia

  • 11. Data: 2002-07-04 12:18:19
    Temat: Re: termin wypłaty wynagrodzenia
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Użytkownik Dorota Orzeszak napisał:

    > Moj pracodawca dopiero teraz - dokladnie 1 lipca 2002 zaplacil mi za prace
    > wykonana w zeszlym roku (2001). Zalegal z pensjami od zeszlego roku, od
    > czerwca.

    Mój poprzedni był jeszcze lepszy: "nie mogę ci zapłacić, bo byłoby to
    szkodliwe dla firmy". W sumie miał rację, ponieważ każda wypłata
    wynagrodzenia jest działaniem na szkodę spółki, a tego prawo zabrania.

    Dogbert

  • 12. Data: 2002-07-04 15:41:26
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

    > A jeśli jest płacone z dołu?

    przepraszam, odpowiedz dotyczyła wypłaty z dołu oczywiscie :P
    Z góry - nei wiem, kolega jest nauczycielem, jedynym znanym mi człowiekiem,
    który dostaje z góry, i pierwsza swoja pensje dostal w 3 dniu pracy, a
    kolejne zawsze na koniec poprzedzajacego miesiąca.
    Wojtek

  • 13. Data: 2002-07-05 00:03:00
    Od: Carrie <c...@w...pf.pl>

    Dnia Thu, 4 Jul 2002 13:46:47 +0200, "Ola" <r...@o...pl>
    napisał(a):

    >Zaskocze Was drdzy moi...
    >prace wykonałam w styczniu 2002 roku
    >- do tej pory pieniądze nie wpłynęły na konto...
    >Jest to rekord.

    Ja do dziś czekam na wynagrodzenie za dzieło wykonane na jesieni
    ubiegłego roku. 9 miesięcy, jak strzelił. Owszem, dostałam list z
    przeprosinami i obietnicą zapłaty, 'kiedy to będzie możliwe'.
    Ech :(

    No, ale inni mają gorzej. Moja ciotka nie dostała zapłaty za kilka
    miesięcy pracy, dawno to już było. Odbyła się sprawa w sądzie, nakaz
    sądowy, komornik i takie tam - a pieniędzy nadal nie ma.
    Dura lex? Ciekawe, gdzie...

    Pozdrawiam pesymistycznie, Carrie

  • 14. Data: 2002-07-05 07:51:39
    Od: jerzu <n...@j...one.pl>

    On Fri, 05 Jul 2002 02:03:00 +0200, Carrie <c...@w...pf.pl>
    wrote:

    >No, ale inni mają gorzej. Moja ciotka nie dostała zapłaty za kilka
    >miesięcy pracy, dawno to już było.

    Ja nie otrzymałem zapłaty za 4 miesiące pracy. Jedyne co dostawałem to
    pieniaze z kilometrówki za paliwo. Po czterech miesiącach po prostu
    nie przyszłem więcej do pracy.

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński j...@i...pl
    http://jerzu.lubi.luftbrandzlung.org - strona domowa