PracaGrupypl.praca.dyskusjesytuacja na runku pracysytuacja na runku pracy
  • Data: 2008-03-17 21:19:48
    Temat: sytuacja na runku pracy
    Od: "andriej" <v...@o...pppl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie.
    Zaskakuje mnie dzisiejszy rynek pracy,
    byłem niedawno na rozmowie o pracę w jednym z największych salonów
    samochodowych na śląsku i wszystko poszło pięknie, ładnie. Na drugi dzień po
    rozmowie powiedzieli, że mnie biorą. Ja natomiast musiałem to dłużej
    "przemyśleć". Po paru dniach zadzwoniłem do miłej Pani i powiedziałem, że
    niestety, ale zostaję u obecnego pracodawcy. Koniec rozmowy.

    Dzisiaj dostaję znowu telefon od tej miłej Pani, ale o dziwo ona pyta czy
    przypadkiem nie znam kogoś kogo mógłbym polecić na stanowisko, którego ja
    "niechciałem".
    Sprawa "idzie" o posadę handlowca.

    Nie wiem czy to sytuacja jednostkowa, czy ta Pani nie jest dobrym
    człowiekiem w tym co robi, czy może naprawdę tak się zmieniło przez ostatnie
    parę lat na rynku?

    --
    andr