PracaGrupypl.praca.dyskusjeswiadectwo pracy a urlop › swiadectwo pracy a urlop
    From: "Justyna" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: swiadectwo pracy a urlop
    Date: Sun, 22 Aug 2004 22:54:00 +0200

    Postaram się streścic ... :)

    Od lutego 2003r. miałam w firmie A umowe o prace na pół etatu. Z dniem 31
    lipca 2004r. rozwiązałam tą umowe za porozumieniem stron. Do tego czasu
    wykorzystałm cały przysługujący mi urlop (w sumie 10 dni bo to pół etatu).
    Teraz jestem zatrudniona w firmie B na cały etat. Jak dostałam swiadectwo
    pracy to patrze: "w okresie zatrudnienia pracownik wykorzystał urlop
    wypoczynkowy w wymiarze 20 dni (160 godzin).
    Czy to oznacza że w nowej pracy nie bede miec prawa do urlopu??
    Jak to możliwe że wykorzystałam 20 dni jak miałam tylko 10? czyżby to firma
    A sie pomyliła czy takie sa przepisy?
    Jak tak naprawde wyglada sytuacja z urlopem jesli polowe roku mam umowe
    oprace w wymiarze pół etau a drugą połowe pracuje na cały etat?

    Z góry dziękuje za odpowiedź osobom które sie na tym znają, ewentualnie
    prosze o podanie konkretnego linku gdzie moge sobie o tym poczytac.

    --
    Pozdrawiam,
    Justyna