PracaGrupypl.praca.dyskusjeswiadectwo pracy a urlop › Re: swiadectwo pracy a urlop
  • Data: 2004-08-26 09:39:39
    Temat: Re: swiadectwo pracy a urlop
    Od: MEva <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 22 Aug 2004 22:54:00 +0200, na pl.praca.dyskusje, Justyna napisał(a):
    > Od lutego 2003r. miałam w firmie A umowe o prace na pół etatu. Z dniem 31
    > lipca 2004r. rozwiązałam tą umowe za porozumieniem stron. Do tego czasu

    Jeżeli to była twoja pierwsza praca w życiu to wszystko się zgadza.
    Urlop należy sie po roku pracy - czyli od lutego 2004r. - 20 dni, a
    następny od nowego roku - czyli od 01.01.2005.
    Zwolniłaś się i pierwszy zakład miał obowiązek rozliczyć się z tobą z
    urlopu , co uczynił.
    Nie ma możliwości przechodzenia do innych firm bez rozliczenia urlopu
    dlatego praca na 1/2 etatu przez pół roku i na cały przez resztę roku w
    różnych firmach nie ma z sobą nic wspólnego.
    Jeżeli to nie była twoja 1. praca poproś w kadrach o wyjaśnienie jak
    policzyły ci urlop.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)