PracaGrupypl.praca.dyskusje › sters w pracy-------- ciag.dalszy

  • 1. Data: 2004-11-20 17:30:22
    Temat: sters w pracy-------- ciag.dalszy
    Od: "coralek" <k...@w...pl>

    dodam jeszcze tylko ze praca jest bardzo slabo platna
    czy warto poswiecac zdrowie i czas dla marnych gorszy??

    coollkaa

  • 2. Data: 2004-11-20 19:39:45
    Temat: Re: sters w pracy-------- ciag.dalszy
    Od: "Artur" <a...@a...wp.pl>

    Użytkownik "coralek"
    > dodam jeszcze tylko ze praca jest bardzo slabo platna
    > czy warto poswiecac zdrowie i czas dla marnych gorszy??

    IMHO nie warto bo się nerwicy nabawisz
    znajdziesz coś innego

    Pozdrawiam

    Artur

  • 3. Data: 2004-11-21 10:09:42
    Od: "Ewelina Kamińska" <e...@p...onet.pl>

    Cześć!

    Jestem teraz na etapie pisania pracy dyplomowej pt.: "Społeczne
    uwarunkowania stresu w miejscu pracy".
    W związku z tym jestem zainteresowana problematyką stresu. Moim zdaniem
    jeżeli masz możliwość zatrudnienia się w innej intytucji, to nie zastanawiaj
    się nad zmianą pracy. Poprostu dokonaj tego! Gdy Twoja praca będzie lekka i
    przyjemna, wówczas będziesz mogła się realizować. Zwiększą się Twoje chęci
    do pracy, będziesz pracowała bardziej efektywnie. Skutkiem tego może być np
    awans na wyższe stanowisko. Kierownictwo będzie z Ciebie zadowolone, gdyż
    będziesz dla nich bardzo dobrym pracownikiem, w którego bez wątpienia warto
    inwestować.

    Pisałaś, że już wcześniej ktoś rozmawiał z Twoją kierowniczką, ale to nie
    odnosiło rezultatów. Może sama spróbuj z nią porozmawiać. Przygotuj sobie
    wcześniej listę silnych argumentów, które będziesz mogła wykorzystać podczas
    rozmowy. Dokładnie się do tego przygotuj tak, aby niczym nie mogła Cię
    zaskoczyć. Możesz także wcześniej zamienić parę zdań ze współpracownikami.
    Być może oni także mają z nią takie same kłopoty jak ty? Mogą podsunąć Tobie
    kilka pomysłów na taką rozmowę z kierowniczką.
    Spróbujcie trzymać się razem. Gdy będziecie silną grupą pracowników, a ona
    to zauważy, wówczas być może zrozumie, że w starciu z Wami nie ma
    najmniejszych szans. Będzie czuła, że jest zbyt słaba.

    Narazie tyle moich pomysłów. Życzę Tobie powodzenia! Pamiętaj, że nikt i nic
    nie ma prawa krytykować Twojego postępowania. Pod warunkiem, że wszystko
    wykonujesz poprawnie. Pamiętaj również o własnym "ja"! Nie patrz na siebie
    krytycznie, tylko dlatego, że kierowniczce wydaje się, że ma nad Tobą
    władzę. Powtarzaj sobie, że jesteś dobra w tym, co robisz!
    Trzymaj się! Powodzenia!

  • 4. Data: 2004-11-21 21:10:03
    Od: "Adam Jarczyk" <a...@z...com.pl>

    > IMHO nie warto bo się nerwicy nabawisz

    Jesli my sami o siebie nie zadbamy to nie ma sie co ludzic ze zrobi to za
    nas kto inny a napweno juz nie pracodawca!