PracaGrupypl.praca.dyskusje › socjalisci atakuja

  • 201. Data: 2005-10-15 13:21:10
    Temat: Re: socjalisci atakuja
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    Matrix <diqvg7$gis$2@dami.com.pl> Saturday 15 of October 2005 15:18

    > raczej umiem i tak jak pisalem nie mam najmniejszego zamiaru zakladac
    > wlasnego DG ani teraz ani nigdy z powodow jak w we wczesniejszym
    > poscie, nie kazdy musi byc przedsiebiorca bo jakby tak bylo to kto by
    > pracowal ?

    Po pierwsze, watsonie, sam siebie zatrudniasz - we własnej DG.

    --
    Rafał Maj

  • 202. Data: 2005-10-15 13:24:03
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    Matrix <diqvaq$gis$1@dami.com.pl> Saturday 15 of October 2005 15:15

    > sek w tym ze nie mam zadnego doswiadczenia zawodowego bo w tym roku w
    > czerwcu dyplom obronilem i wiem tez ze pewnie dlatego ze tego
    > doswiadczenia nie mam zawsze moje cv jest odrzucane :(

    Czyli jesteś socjostudent - taka dupa, a nie pracownik, myślałeś że jak masz
    papierek to się drzwi mają otwierać i praca Ci Się Należy(tm)?

    A ja pracowałem już na początku LO w zawodzie (programista), za śmieszne
    pieniądze, na czarno, po znajomości - ale zdobywałem doświadczenie.

    PS. teraz wiem skąd te haniebne 20% studentów którzy poparli kaczkę zamiast
    tuska jak 80% - przecież część studentów to niedojdy i lenie.

    Chcesz być taki? Nie? Jeżeli nie to przestań się użalać, zacznij od pracy
    nawet za darmo i zdobywaj doświadczenie, i wybierz liberalizm (Tusk).

    Praca jako programista? jeżeli chcesz to możesz się pewnie przyłączyć do
    darmowego jakiegoś projektu np. mojego

    --
    Rafał Maj

  • 203. Data: 2005-10-15 13:25:43
    Od: Matrix <m...@x...com>

    Kira napisał(a):

    > O, widzisz! I właśnie dotarło do Ciebie czemu nie masz pracy :)

    nie chodzi wlasnie o to ;) bo ogloszen jest dosc duzo tylko, ze
    pracodawcy chca tylko wysoko wykwalifikowanych pracownikow z
    doswiadczeniem bo wlasnie to doswiadczenie swiadczy o ich
    kwalifikacjach, to dziala tak ze ktos kiedys przyjal absolwenta do
    pracy tan z czasem stal sie specjalista w danej dziedzinie a ze
    znalazl lepsza prace to tam wlasnie sie przeniosl a jego stary
    pracodawca ma problem teraz bo musi kogos na jego miejsce znalezc z
    takimi samymi kwalifikacjami i teraz pytanie klucz: skad ma sie wziac
    taki nastepca skoro jesliby taki byl to idac tropem poprzednika ma
    szanse na lepsze zarobki w innej firmie...

    Pozdrawiam

    M A T R I X

  • 204. Data: 2005-10-15 13:35:52
    Od: Matrix <m...@x...com>

    Kira napisał(a):

    > Ja sie nie pytam czy będziesz się starał. Ja się pytam czy
    > potrafisz coś, co przy zatrudnieniu Cię na etat przyniesie
    > firmie minimum te 1500zł miesięcznie. Twoje chęci nie mają
    > tu kompletnie nic do rzeczy, bo one firmie zysku nie dają.

    jakbym nic nie umial i nic nie poptrafil to bym pracy nie szukal tylko
    sobie w leb strzelil... a juz wypracowanie zysku 1500 zl to sprawa
    pracodwacy bo to on daje mi cos do wykonania a nie ja jemu albo sam sobie.

    > Bynajmniej. Aczkolwiek owszem, jak najbardziej sugeruję, że
    > jak ktoś jest bezrobotny i jednocześnie popiera kaczory z ich
    > socjalem, to powinien się do psychiatry przejść w trybie pilnym.

    jakos w innych krajach bezrobotny niewazne czy pracowal czy nie
    kiedykolwiek dostaje taki zasilek bezterminowy ze pozwala mu to
    spokojnie na przezycie i nie tylko a dlaczego w polsce tak nie moze
    byc ? wlasnie u nas gdzie to bezrobocie jest najwyzsze ? mi sie wydaje
    ze z takim podejsciem to liberalowie chca poprostu zaglodzic i
    usmiercic tych bezrobotnych zeby ich poprostu nie bylo to tez forma
    walik z bezrobociem ale przyznasz ze troche niehumanitarna ?

    > Kiedy tylko się da :) Ale mnie na to stać.

    to jak cie stac to sobie badz mnie na to nie stac i nie jestem ani
    nierobem i leniem bo mam duzy zapal do pracy i cieszylbym sie jak
    dziecko jakbym ta prace wreszcie znalazl

    > Pracodawca nie będzie się martwił. Po prostu Cię nie zatrudni.

    nie zatrudni to ktos czegos mu nie zrobi on nie wykona warunkow
    podpisanej umowy z jakas firma i pojdzie z torbami chyba ze sam sobie
    to zrobi...

    > Najpierw musi tą umowę podpisać. A nie podpisze jeśli nie będzie
    > to dla niego opłacalne. Dalej tego nie łapiesz?

    jak mu sie biznes nie oplaca to niech go zwinie a nie biadoli ze mu
    sie nie oplaca

    > A na kolację w Sobieskim stać mnie z moich prywatnych a nie
    > firmowych pieniędzy. I nie widzę powodu dla którego miałabym
    > swoje prywatne pieniądze wydać na Ciebie zamiast na kolację.
    > Ty jakiś powód widzisz? To może wydasz trochę swoich na mnie?

    bedac pracodawaca to akurat te prywatne pieniadze czerpiesz
    z wlasnie z DG w ktorej zatrudniasz ludzi, a co to bedzie jak ci te
    500 zl mniej wypadnie twojej wyplaty ? tragedfia trzeba zwolic ludzi i
    zamknac DG a samemu sie zarejestrowac ?

    Pozdrawiam

    M A T R I X

  • 205. Data: 2005-10-15 13:37:40
    Od: Matrix <m...@x...com>

    Kira napisał(a):

    > Sugerujesz, że przedsiębiorcy nie pracują? :)))

    a czy przedsiebiorca jakis prezes robi cos powiedzmy w swojej fabryce
    z tych rzeczy ktore wykonuja robotnicy ?? prezes wytworni papieru
    toaletowego sam ten papier na rolki nawija ?? ktos to musi robic czy
    chocby obslugiwac maszyne do tego

    Pozdrawiam

    M A T R I X

  • 206. Data: 2005-10-15 13:38:58
    Od: Matrix <m...@x...com>

    Raf256 napisał(a):

    > Po pierwsze, watsonie, sam siebie zatrudniasz - we własnej DG.
    ja nie chce sie sam zatrudniac bo zasade dzialania DG znam, jak
    napisalem nie mam predyspozycji do tego zeby DG prowadzic i tyle,
    zrozum wreszcie to, ty tez sie do wielu rzeczy napewno nie nadajesz
    wiec ich nie wykonujesz prawda ?

    Pozdrawiam

    M A T R I X

  • 207. Data: 2005-10-15 13:52:04
    Od: Matrix <m...@x...com>

    Raf256 napisał(a):

    > Chcesz być taki? Nie? Jeżeli nie to przestań się użalać, zacznij od pracy
    > nawet za darmo i zdobywaj doświadczenie,

    nie jestem taki ni nigdy nie bylem i nie bede, a co do agitacji
    politycznych to czy to bedzie tusk czy kaczynski wiele nie zmieni
    wystarczy spojrzec troche wstecz

    > Praca jako programista? jeżeli chcesz to możesz się pewnie przyłączyć do
    > darmowego jakiegoś projektu np. mojego

    a jaki to projekt ??

    Pozdrawiam

    M A T R I X

  • 208. Data: 2005-10-15 13:56:08
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    Matrix <dir0n7$hg1$3@dami.com.pl> Saturday 15 of October 2005 15:38

    > zrozum wreszcie to, ty tez sie do wielu rzeczy napewno nie nadajesz
    > wiec ich nie wykonujesz prawda ?

    I co - to nasza wina? Naucz się i sam załóż DG, albo pracuj u innych. A u
    innych stawki dostaniesz tym mniejsze (lub: tym trudniej znaleźć coś nawet
    za minimalną stawkę) im większe obciążenia socjalne.

    --
    Rafał Maj

  • 209. Data: 2005-10-15 13:56:24
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Tomasz Płókarz" napisał w wiadomości

    > Sprytne, popis Twojego stylu - obok tematu (choć niedaleko)
    > i parę wrzutek terminologicznych w charakterze siwego dymu :D

    Zawsze dobrze jest poprzeć swoją wypowiedź jakimś bełkotem.

    "Praktyka dnia codziennego dowodzi, że nowy model działalności
    organizacyjnej zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu
    odpowiednich warunków aktywizacji. Podobnie - stały wzrost ilości
    i zakres naszej aktywności umożliwia w większym stopniu tworzenie
    form oddziaływania. W ten sposób dalszy rozwój różnych form
    działalności pomaga w przygotowaniu i realizacji nowych propozycji.
    Nie zapominajmy jednak, że wzmocnienie i rozwijanie struktur
    spełnia ważne zadanie w wypracowaniu dalszych kierunków rozwoju.
    Różnorakie i bogate doświadczenia, rozpoczęcie powszechnej akcji
    kształtowania postaw powoduje docenienie wagi modelu rozwoju..."

    --
    Koziorozec

  • 210. Data: 2005-10-15 13:57:30
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    Matrix <dir0he$hg1$1@dami.com.pl> Saturday 15 of October 2005 15:35

    > i cieszylbym sie jak
    > dziecko jakbym ta prace wreszcie znalazl

    Znalazłeś. I to dwie prace.

    praca 1 : szukanie klienta
    praca 2 : produkowanie tego co klient chce

    no więc do dzieła. nawet nie musisz mieć DG swojego na początek, na co
    czekasz?

    --
    Rafał Maj