PracaGrupypl.praca.dyskusje › soboty pracujące - zgodne z prawem?

  • 1. Data: 2005-10-30 21:12:26
    Temat: soboty pracujące - zgodne z prawem?
    Od: "Sarcia" <s...@w...pl>

    Witam

    Mam pytanie czy istnieja jakieś ograniczenia odnośnie ilości godzin pracy w
    miesiącu.
    mój kolega jest zatrudniony na pełny etat i pracuje 40 godzin tygodniowo (od
    poniedziałku do piątku).
    Czasami pracuje dwie soboty w miesiącu a czasami trzy.
    Czy to jest zgodne z prawem?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-10-30 22:36:21
    Temat: Re: soboty pracujące - zgodne z prawem?
    Od: Dariusz Tarczoń <t...@i...pl>

    Sarcia napisał(a):
> [...]
    > poniedziałku do piątku).
    > Czasami pracuje dwie soboty w miesiącu a czasami trzy.

    Przy Umowie o Prace, moze pracowac w kazda sobota, pod warunkiem, ze w
    calym okresie rozliczeniowym ma srednio 5-cio dniowy tydzien pracy...
    Niedziele juz maja ograniczenie (z tego co pamietam to 1 na 4 trzeba
    miec wolna)

    Pozdrawiam... :)

  • 3. Data: 2005-10-30 22:48:37
    Od: "rs" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Sarcia" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    (od
    > poniedziałku do piątku).
    > Czasami pracuje dwie soboty w miesiącu a czasami trzy.

    W tych czasach lamie sie na kazdym kroku przepisy ale dlatego ze jest
    bezrobocie i jak pracownik sie boi to nawet przepracuje 80 godzin w
    miesiacu...

  • 4. Data: 2005-10-30 22:53:44
    Od: "@nn" <ann@post>

    Użytkownik "rs" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

    > (od
    >
    > W tych czasach lamie sie na kazdym kroku przepisy ale dlatego ze jest
    > bezrobocie i jak pracownik sie boi to nawet przepracuje 80 godzin w
    > miesiacu...

    No co Ty nie powiesz? To zrób profesora, wygraj wybory, bądź
    prezydentem i spraw żeby prawo nie było łamane na każdym kroku :P
    Ania
    --
    ***********e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ***********
    ******************** www.madej.master.pl ********************

  • 5. Data: 2005-10-30 23:00:00
    Od: "rs" <i...@w...pl>

    Użytkownik "@nn" <ann@post> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "rs" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    > >

    > No co Ty nie powiesz? To zrób profesora, wygraj wybory, bądź
    > prezydentem i spraw żeby prawo nie było łamane na każdym kroku :P
    > Ania

    Ales ty tepa.
    Zrozum ze dobrze bedzie dopiero za 15-20 lat.
    Z roku na rok nic sie nie da zmicnic na dobre.

    Tak bylo na wyspach. Tam tez sie zminilo na dobre tak jak jest teraz ale
    wymagalo to czasu.
    Tak bedzie w Polsce.

  • 6. Data: 2005-10-30 23:03:55
    Od: "@nn" <ann@post>

    > Ales ty tepa.

    Bardziej niż ty chyba się nie da :>
    Ania

  • 7. Data: 2005-10-30 23:20:25
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    rs napisał(a):

    > Ales ty tepa.

    Lol.

    > Zrozum ze dobrze bedzie dopiero za 15-20 lat.

    Pewnie, jak młodzież wszechpolska będzie rządzić.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc pl

  • 8. Data: 2005-10-31 00:28:44
    Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnijto_>

    > Zrozum ze dobrze bedzie dopiero za 15-20 lat.
    > Z roku na rok nic sie nie da zmicnic na dobre.

    "dobrze" i "lepiej" to juz bylo......
    :-)
    Jackare
    Bytom

  • 9. Data: 2005-10-31 05:35:21
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    rs napisał(a):

    > Ales ty tepa.
    > Zrozum ze dobrze bedzie dopiero za 15-20 lat.
    > Z roku na rok nic sie nie da zmicnic na dobre.

    I dokładnie to Ci napisała... A Ty nie zrozumiałeś i odpowiedziałeś
    wyzwiskami. Kto więc jest tu tępy? ;P

    j.

  • 10. Data: 2005-10-31 11:22:30
    Od: "rs" <i...@w...pl>

    > I dokładnie to Ci napisała... A Ty nie zrozumiałeś i odpowiedziałeś
    > wyzwiskami. Kto więc jest tu tępy? ;P

    co ty nie powiesz