PracaGrupypl.praca.dyskusje › Placa programisty w Wielkiej Brytanii

  • 1. Data: 2005-10-30 23:02:48
    Temat: Placa programisty w Wielkiej Brytanii
    Od: "news.tp.pl" <s...@p...onet.pl>

    Hej,
    mam pytanie - przegladam oferty pracy dla programistow. W wiekszosci firm
    placa oscyluje w granicach 25000 P rocznie.

    Wyglada to zachecajaco - ale czy to jest placa na reke? Netto - czy brutto?
    A jesli brutto to ile nalezy odliczyc na ubezpieczenia i podatki?

    S.

  • 2. Data: 2005-10-30 23:14:39
    Temat: Re: Placa programisty w Wielkiej Brytanii
    Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl>

    news.tp.pl wrote:
    > mam pytanie - przegladam oferty pracy dla programistow. W wiekszosci firm
    > placa oscyluje w granicach 25000 P rocznie.

    25000 to nic nadzwyczajnego, prawdę mówiąc. To okolice średniej
    krajowej. Ceny tutaj są wielokrotnie wyższe niż w Polsce, i na żadne
    luksusy nie starczy. Ale - po zdobyciu kilkuletniego doświadczenia te
    zarobki mogą jeszcze mocno wzrosnąć.

    > Wyglada to zachecajaco - ale czy to jest placa na reke? Netto - czy brutto?
    > A jesli brutto to ile nalezy odliczyc na ubezpieczenia i podatki?

    na pewno brutto. Kalkulator zarobków netto : www.listentotaxman.com

    B.

    --
    Czy wiesz co to jest MIME? Zobacz http://www.grush.one.pl/mime

  • 3. Data: 2005-10-31 11:28:13
    Od: "rs" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Bronek Kozicki" <b...@r...pl> napisał w wiadomości
    com...

> [...]
    > krajowej. Ceny tutaj są wielokrotnie wyższe niż w Polsce, i na żadne
    > luksusy nie starczy. Ale - po zdobyciu kilkuletniego doświadczenia te

    Pewnie ze na luksusy nie starczy ale na bezstresowe zycie z pewnoscia no i
    jak napoisales po paru latach doswiadczenia spora podwyzka.

    A zobacz w polsce ? Nie ma co porownywac.Mimo iz tam wszystko drozsze
    przeliczajac w ten sposob to zarobki rzedu 25 tys na rok pozwalaja
    bezstresowo zyc a w polsce czasem trzeba niezle glowkowac zeby starczylo do
    nastepnej wyplaty.

  • 4. Data: 2005-10-31 12:31:46
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Użytkownik "rs" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

    [zebrane z kilku postow]
> [...]
    > przeliczajac w ten sposob to zarobki rzedu 25 tys na rok pozwalaja
    > bezstresowo zyc a w polsce czasem trzeba niezle glowkowac zeby starczylo
    > do
    > nastepnej wyplaty.

    > W tych czasach lamie sie na kazdym kroku przepisy ale dlatego ze jest
    > bezrobocie i jak pracownik sie boi to nawet przepracuje 80 godzin w
    > miesiacu...

    > Zamiast glupich studiow idz do wojska. Przynajmniej moze sie zalapiesz na
    > zawodowego i po 15-20 latch emerytura a po studiach bedziesz bezrootnym i
    > niewiadomo czy wogole dopracujesz emerytury...

    Widac, ze jestes sfrustrowany (sfrustrowany mgr matematyki, jak powiada
    Google), ale podczepianie sie pod kazdy post z komentarzem "jak to zle jest"
    moze prowadzic najwyzej do bezsensownego flame'a, ktorego zaczatki juz mamy.

    Moze opisz wlasne negatywne doswiadczenia, zamiast uogolniac? Moze wtedy
    ktos odpowie Ci cos sensownego i pomocnego?

    I.

  • 5. Data: 2005-10-31 14:18:46
    Od: " leszek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    www.cwjobs.co.uk/SKIL/Skillsalary.asp

  • 6. Data: 2005-11-01 07:01:35
    Od: "rs" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Immona" <c...@n...googlemailu> napisał w wiadomości

> [...]
    jest"
    > moze prowadzic najwyzej do bezsensownego flame'a, ktorego zaczatki juz

    Ale o co ci tak wogole chodzi ?????

  • 7. Data: 2005-11-01 11:42:47
    Od: jurson <g...@p...fm>

    rs napisał(a):
    > Ale o co ci tak wogole chodzi ?????

    Generalnie, chodzi o to, że zaśmiecasz grupę bezsensownymi i
    stereotypowymi wypowiedziami, które nie wiele mają wspólnego z tematem
    wątku.

    j.

  • 8. Data: 2005-11-01 11:50:06
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    jurson napisał(a):

    [...]

    > j.

    To plagiat mocium Panie ;P

    j.

    USSBuraque.org - kulinarno-proroczy serwis zaprasza.
    JMStrek.org - do you think JMS should do the next Star Trek series?

  • 9. Data: 2005-11-02 06:37:19
    Od: jurson <g...@p...fm>

    januszek napisał(a):

    > To plagiat mocium Panie ;P
    >
    > j.

    A bo taka ta Polska cała, że nawet nam literek nie staje;P Takie Chiny
    na ten przykład albo Japonia to jest życie...

  • 10. Data: 2005-11-02 13:13:02
    Od: "sliver_1" <s...@p...onet.pl>

    Zarobki oferowane to jedno a frycowe za bycie Polakiem i kaleczenie jezyka
    mimo certyfikatow Cambridge to drugie.
    Zamierzam brac co bedzie w okolicach od 25k wzwyz, a potem podniesc swoje
    kwalifikacje i jednoczesnie zarobki.

    No ale to co oni wypisuja jako pewnsja to chyba raczej przed obcinaniem
    podatkow i ubezpieczen, co?

    S.