-
1. Data: 2004-01-19 18:07:01
Temat: serwisant komputerowy
Od: "tp" <k...@o...pl>
Pracując na stanowisku Technik komputerowy zdobyłem wiedzę dotyczącą sprzętu
informatycznego oraz oprogramowania typowego dla przedsiębiorstw:Komputery PC -
zakup, instalacja, konfiguracja, serwis.Komputery przenośne (Compaq, Toshiba,
IBM) - zakup, instalacja, konfiguracja, serwis.Serwery Windows NT, Novell,
Linux - instalacja, konfiguracja, serwis.AS-400 - AS400 obsługa użytkowników
oraz systemu druku. Drukarki, Serwery druku, Skanery, Czytniki kodów
kreskowych - zakup, instalacja, konfiguracja.Sieć LAN/WAN/Telekomunikacja –
opieka, modyfikacje LAN/Telekomunikacja, WAN opieka, zgłaszanie usterek
Dostawcy usługi.Praca z oddziałami - Pomoc telefoniczna „HOTLINE”,
wyjazdy
serwisowe do oddziałów (Cała Polska).Znajomość Windows
3.11/9x/4.0NT/2000/ME/XP – Zakup, instalacja, konfiguracja.Znajomość programów
–
Microsoft Office, Open Office, Internet, html, Corel, Photoshop, Cognos, RCS
rejestracja czasu pracy (raporty).Zakup materiałów eksploatacyjnych do
Drukarek, Faksów, Kserokopiarek, (Papier, Tonery, Tusze) oraz raportowanie
zużycia.Telekomunikacja-opieka nad centralą telefoniczną (billingi telef.,
konfiguracja, Serwis).Raporty analityczne wykonane w Microsoft Access i Cognos
(obroty, uzyski, koszty). Inwentaryzacja środków trwałych dot. Sprzętu oraz
legalności oprogramowania używanego w Firmie (zakup, opieka nad
całością).Kontrola kosztów usług teleinformatycznych i telekomunikacyjnych w
tym GSM(obniżanie kosztów).Prawo Jazdy kat. B
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl