PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam pracy

  • 1. Data: 2004-01-19 17:17:38
    Temat: Szukam pracy
    Od: "axe" <a...@N...gazeta.pl>

    Witam

    Oczekuję:

    - pracy jako magazynier, pomoc w małym/dużym sklepie lub
    rozładunku/ustawianiu towaru, pracy via Internet, Mail itd. itp.
    - pracy stałej (ewentualnie chwilowej ale z szansą na stałą) w godzinach od
    16-tej w dni robocze lub/i w weekendy nawet po 12h na dobę (pełny wymiar
    godzin w KAŻDE święta i dni wolne od szkoły),
    - jasnego określenia moich obowiązków,
    - możliwości podnoszenia kwalifikacji w celu poprawy jakości mojej pracy na
    rzecz pracodawcy,

    O mnie:

    - lat 19,
    - aktualnie uczeń Technikum Elektronicznego (3 rok z 5 lat) w Warszawie,
    - posiadam książeczkę sanepidu,
    - uprzejmy i uczynny,
    - posiadający doświadczenie w pracy w hipermarkecie "Auchan" i "Hit / Tesco"
    jako magazynier / pomocnik do układania towaru,
    - odpowiedzialny,
    - dyspozycyjny,
    - punktualny,
    - posiadający ambicje i chęć dalszego rozwijania swoich umiejętności (i
    nawet bardziej uczenia się nowych),
    - znajomość komputera (obsługa Win98, Win 2K, Win Me, pakietu Office 2K,
    Outlook Express),
    - posiadam stały dostęp do Internetu o przepustowości 512kbps / 128kbps ze
    stałym IP,
    - aktualnie uczę się obsługi Linuxa (RedHat'a) oraz mini dystrybucji Freesco
    z powodu tworzenia, instalacji, administrowania swoją siecią LAN.

    Wszelkie propozycje proszę kierować na mail s...@p...pl lub nr komórkowy
    0 508 101 146 (nie zawsze mam możliwość odebrać, ale w wolnej chwili
    postaram się oddzwonić).