eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.szukanaDAM PRACE help desk telefoniczny/on site
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2004-01-19 15:29:20
    Temat: DAM PRACE help desk telefoniczny/on site
    Od: "Roza" <h...@W...gazeta.pl>

    Poszukuje osoby na stanowisko specjalisty ds serwisu/konsultanta

    Zakres obowiązków
    - wsparcie uzytkownikow on site/ telefonicznie
    - instalacja i konfiguracja stacji roboczych
    - diagnozowanie i usuwanie awarii sprzetu i oporgramowania
    - Bezpośrednie kontakty z Klientami
    -Wykonywanie usług serwisowych i instalacyjnych u Klienta na podstawie zleceń
    Wymagania:

    - znajomosc zagadnien zwiazanych z hardware i software
    - znajomosc systemow operacyjnych rodziny Windows 9x/XP oraz dodatkowo Novell
    - prawo jazdy kat B
    - Umiejetnosc pracy w zespole oraz wspolpraca z uzytkownikami
    - umiejetnosc pracy w stresie i pod presja czasu
    - Wiedza z zakresu technologii informatycznej i architektury PC.2. Wiedza z
    zakresu systemów operacyjnych dla PC oraz oprogramowania użytkowego.
    Zyciorysy prosze przesylac na adres e-mail: r...@c...pl


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1