PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozwiązanie z art 55

  • 1. Data: 2007-11-06 23:36:43
    Temat: rozwiązanie z art 55
    Od: "pracownik" <x...@w...pl>

    Witam
    Mam taki problem.
    Pracodawca (duża firma) jest od dłuższego czasu w fatalnej sytuacji.
    Od roku są opóźnienia w wypłacie a od ponad 2 miesięcy pensji nie ma wcale i
    rokowania są kiepskie.
    Chciałbym skorzystać z art 55 KP (rażące naruszenie obowiązków wobec
    pracownika polegające na nieterminowej wypłacie wynagrodzenia).
    Pytanie: Czy w takim przypadku należy się odprawa?
    Zdaję sobie sprawę, że mogę długo czekać na kasę ale chciałbym wiedzieć czy
    lepiej spadać od razu czy czekać na rozwój wypadków.
    Bardziej zależy mi na odejściu ale chciałbym wiedzieć czy się załapię na
    odprawę jakby Fundusz Świadczeń uruchomił wypłaty dla pracowników.

    Pozdrawiam
    Pracownik-Niewolnik