PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozwiązanie umowy o dzieło

  • 1. Data: 2006-03-15 19:51:50
    Temat: rozwiązanie umowy o dzieło
    Od: "PiOtReK" <p...@s...postu>

    Witam,
    Podpisałem Umowę o dzieło na prowadzenie zajęć na uczelni.
    Niestety to co mnie zastało w rzeczywistości po kilku pierwszych
    spotkaniach, przerosło moje najśmielsze "oczekiwania".
    Chciałbym po prostu zrezygnować.
    Czy mogę? A jeżeli tak to jak to załatwić, aby było dobrze?
    Z góry dziękuję za pomoc.

    pozdrawiam,
    Piotrek.

  • 2. Data: 2006-03-16 20:57:23
    Temat: Re: rozwiązanie umowy o dzieło
    Od: "AndrzejW" <w...@c...gazeta.pl>

    Użytkownik "PiOtReK" <p...@s...postu> napisał w wiadomości
> [...]
    > Chciałbym po prostu zrezygnować.
    > Czy mogę? A jeżeli tak to jak to załatwić, aby było dobrze?

    Możesz. Przepisy KC co do zawierania i rozwiązywania umów cywilno-prawnych.
    Piszesz pisemko że z dniem tym i tym wypowiadasz umowę o dzieło zawartą w
    dniu... itd.

    Zleceniodawca - jeżeli poniesie jakieś straty z tego tytułu, może dochodzić
    odszkodowania od Ciebie.

    pozdr
    AW

  • 3. Data: 2006-03-17 07:06:35
    Od: "yard" <y...@d...pl>

    Przepraszam, ja tak tylko z ciekawości.
    Jakie dzieło jest przedmiotem Twojej umowy o dzieło?

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-03-17 15:21:25
    Od: "PiOtReK" <p...@s...postu>

    yard <y...@d...pl> rzekł(a):

    > Przepraszam, ja tak tylko z ciekawości.
    > Jakie dzieło jest przedmiotem Twojej umowy o dzieło?

    przeprowadznie N zajec z N przedmiotu

  • 5. Data: 2006-04-06 08:28:21
    Od: "yard" <y...@d...pl>

    > yard <y...@d...pl> rzekł(a):