PracaGrupypl.praca.dyskusje › rejestracja w PUP a brak udokumentowanego zatrudnienia

  • 11. Data: 2012-04-05 19:41:08
    Temat: Re: rejestracja w PUP a brak udokumentowanego zatrudnienia
    Od: K <...@...c>

    > tylko jakby mu ta cegła na łeb spadła, to wylądował by od razu w
    > więzieniu z pominięciem szpitala...

    Chyba razem z toba ale na psychiatryku.

    Zdebilenie spoleczenstwa jak widac wzrasta.

  • 12. Data: 2012-04-05 20:16:52
    Od: "nadcisnieniowiec" <h...@b...com>

    Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości

    > Jak ty te studia skonczyles z tak niskim ilorazem IQ?

    Studia można skończyć i z niskim IQ, wystarczy wejść do pierwszej lepszej
    szkoły zaocznej to raz,
    dwa nie uważam się ani za geniusza, ani za debila, myślę że mieszczę się w
    normie to dwa, a po trzecie nie wiem co ma inteligencja do orientowania się
    w meandrach polskich przepisów i biurokracji, to dopiero wymyślają głąby...
    No i na koniec wesoły człowieczKu, mając do wyboru chętnie bym zatrudnił
    się w dobrej firmie na umowę o pracę, ze wszystkimi świadczeniami, ale
    niestety nie miałem takiej możliwości, więc nie pieprz mi tu farmazonów, że
    jak ktoś jest głodny to musi być debilem, bo przecież wystarczy się najeść.

  • 13. Data: 2012-04-05 21:09:38
    Od: K <...@...c>

    W dniu 2012-04-05 20:16, nadcisnieniowiec pisze:

> [...]
    > niestety nie miałem takiej możliwości, więc nie pieprz mi tu farmazonów,
    > że jak ktoś jest głodny to musi być debilem, bo przecież wystarczy się

    Myslalem ze w tym kraju to juz kazdy wie jak zyc ale ty chyba sie z
    choinki urwales albo byles zahibernowany.

    Jak byles zahibernowany to troche gorzej bo pewnie nie masz zadnej
    bliskiej rodziny i wtedy faktycznie trzeba sie zarejestrowac i
    wyspowiadac ze swojej dzialalnosci ale jak wszystko wyspiewasz to bedzie
    to okolicznosc lagodzaca dostaniesz 2 lata i leczenie bedziesz mial
    gratis.

    A tak a propo tej normy to bardzo ja zanizyles, w tym kraju nie ma tak
    ciezkich przypadkow w tak duzych ilosciach.

  • 14. Data: 2012-04-05 22:04:15
    Od: "nadcisnieniowiec" <h...@b...com>

    > Myslalem ze w tym kraju to juz kazdy wie jak zyc ale ty chyba sie z
    > choinki urwales albo byles zahibernowany.

    Jeszcze nie każdy uważa to za normę, ale nie martw się, planuję wyjechać, a
    Tobię życzę szczęścia i powodzenia w życiu.
    Baw się dobrze, ale beze mnie.

> [...]
    >
    > A tak a propo tej normy to bardzo ja zanizyles, w tym kraju nie ma tak
    > ciezkich przypadkow w tak duzych ilosciach.

    Za to jest wielu takich jak ty, ku chwale ojczyzny.

  • 15. Data: 2012-04-05 22:06:57
    Od: K <...@...c>

    W dniu 2012-04-05 22:04, nadcisnieniowiec pisze:
> [...]
    > wyjechać, a Tobię życzę szczęścia i powodzenia w życiu.
    > Baw się dobrze, ale beze mnie.

    > Za to jest wielu takich jak ty, ku chwale ojczyzny.

    Ty a gdzie ty wyjedziesz jak ty w kraju nie potrafisz zalatwic prostych
    spraw a co dopiero na emigracji jak pojdziesz do urzedu.

  • 16. Data: 2012-04-05 23:02:32
    Od: "nadcisnieniowiec" <h...@b...com>

    > Ty a gdzie ty wyjedziesz jak ty w kraju nie potrafisz zalatwic prostych
    > spraw a co dopiero na emigracji jak pojdziesz do urzedu.

    Nie martw się już, kiedyś byłem i wiesz co? W obcym kraju byli bardziej
    skorzy do pomocy niż Ty tutaj, a języka wcale perfect nie znałem. W
    urzędzie załatwiłem wszystko bez najmniejszych problemów, wszystko było
    jasne i klarowne i nie musiałem np podawać PESELU po to żeby w kolejnej
    rubryczce wpisać datę urodzenia...

  • 17. Data: 2012-04-06 07:03:41
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "nadcisnieniowiec" <h...@b...com> napisał w wiadomości
    Przyznawać
    > się do ostatniej pracy na czarno(przyjmowanie drobnych zleceń)? Nie
    > zadenuncjują mnie tam do urzędu skarbowego?

    Nigdy nie przyznawaj się do czegokolwiek wobec urzędów lub organów państwa.
    To taka stara uniwersalna zasada którą przekaże ci każdy adwokat przy
    pierwszym kontakcie. I stosuj ją dla własnego dobra.
    Jeżeli nie masz formalnie udokumentowanego zatrudnienia w postaci świadectw
    pracy, to z punktu widzenia PUP nie pracowałeś. I to wystarczy. Możesz
    wspomniec jedynie o tych przypadkach gdzie miałeś jakieś umowy
    cywilno-prawne. O wszystkim innym milczysz.

  • 18. Data: 2012-04-06 11:50:31
    Od: K <...@...c>

    W dniu 2012-04-06 07:03, Jackare pisze:
> [...]
    > wystarczy. Możesz wspomniec jedynie o tych przypadkach gdzie miałeś
    > jakieś umowy cywilno-prawne. O wszystkim innym milczysz.

    Ale on chce miec leczenie za darmo to powinien sie przyznac do
    wszystkiego dostanie maly wyrok a leczenie bedzie mial gratis.

  • 19. Data: 2012-04-06 12:28:53
    Od: "nadcisnieniowiec" <h...@b...com>

    > Ale on chce miec leczenie za darmo to powinien sie przyznac do
    > wszystkiego dostanie maly wyrok a leczenie bedzie mial gratis.

    Bo widzisz, miałbym gdzieś ten cały urząd, który jest jak nazwa wskazuje do
    PUPy, ale tak jest idiotycznie skonstruowane prawo, ubezpieczeniem powinien
    być objęty każdy posiadacz PESELu,
    nie byłoby problemu z liczeniem nieubezpieczonych, ściganiem aptekarzy itp
    bzdur, ale do tego trzeba mądrych rządzących.
    Do niczego się nie przyznam, jak radzi Lukasz, będę takim
    przekręto-kozakiem polaczkowym maczo jak Ty, bo przecież uczciwość w tym
    kraju to frajerstwo i pedalstwo.

  • 20. Data: 2012-04-06 14:02:35

    W dniu 2012-04-06 12:28, nadcisnieniowiec pisze:

> [...]
    > Do niczego się nie przyznam, jak radzi Lukasz, będę takim
    > przekręto-kozakiem polaczkowym maczo jak Ty, bo przecież uczciwość w tym

    Czyli ze teraz chcesz zaczac byc uczciwy ? Zycze powodzenia w nowym
    lepszym swiecie.