PracaGrupypl.praca.dyskusje › rejestracja w PUP a brak udokumentowanego zatrudnienia

  • 21. Data: 2012-04-06 20:41:53
    Temat: Re: rejestracja w PUP a brak udokumentowanego zatrudnienia
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "nadcisnieniowiec" <h...@b...com> napisał w wiadomości
    news:4f7ec572$0$1299$65785112@news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości

    > Bo widzisz, miałbym gdzieś ten cały urząd, który jest jak nazwa wskazuje
    > do PUPy, ale tak jest idiotycznie skonstruowane prawo, ubezpieczeniem
    > powinien być objęty każdy posiadacz PESELu,
    > nie byłoby problemu z liczeniem nieubezpieczonych, ściganiem aptekarzy itp
    > bzdur, ale do tego trzeba mądrych rządzących.
    > Do niczego się nie przyznam, jak radzi Lukasz, będę takim
    > przekręto-kozakiem polaczkowym maczo jak Ty, bo przecież uczciwość w tym
    > kraju to frajerstwo i pedalstwo.

    jeszcze jedna rada: nie dyskutuj z trollem.

  • 22. Data: 2012-04-07 00:13:35
    Od: K <...@...c>

    > jeszcze jedna rada: nie dyskutuj z trollem.

    A ty nie wpierdalaj sie miedzy wodke a popitke bo mozesz w morde dostac
    a zeby sa drogie.

  • 23. Data: 2012-04-07 12:30:20
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    > A ty nie wpierdalaj sie miedzy wodke a popitke bo mozesz w morde dostac a
    > zeby sa drogie.

    a kto ci reke rozbuja lamusie jeden?
    z takimi grozbami to bym na twoim miejscu uwazal, nie wiesz nawet z kim
    tanczysz.
    to tyle trolu.

  • 24. Data: 2012-04-09 00:37:25
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

> [...]

    > Do niczego się nie przyznam, jak radzi Lukasz, będę takim
    > przekręto-kozakiem polaczkowym maczo jak Ty, bo przecież uczciwość w tym

    Cóż, nie moje konie - nie mój wóz. Jeżeli bardzo Ci to ciąży, to przyznaj
    się do czego chcesz - poczujesz smak swej "uczciwości" zwłaszcza gdy jakiś
    urzędniczyna zechce z niej sobie zrobić pierwszy stopień do awansu. Jeżeli
    chcesz być tak bardzo uczciwy, to tej uczciwości nie relatywizuj -na
    początek trzeba było nie wchodzić w szarą strefę...

  • 25. Data: 2012-04-10 15:59:58
    Od: gont <g...@d...plusnet.pl>

    K pisze:

    > Wiesz to nawet murarz na budowie wie ze jak sie pracuje na czarno to
    > warto miec ubezpieczenie bo moze cegla na glowe spasc i dlatego warto
    > sie zarejestrowac jako bezrobotny. A skoro facet posiadajac wyzsze
    > wysztalcenie i tego nie zrobil to chyba ma cos nie ten tegos z baniakiem.

    Może po prostu nie chce być krętaczem?

    Może to faktycznie trudno zrozumieć, skoro _wszyscy_ tak robią, można
    się dziwić, można współczuć, ale dlaczego wnioskujesz, że świadczy to o
    jego głupocie?

    --
    gonT
    zaczyna każdego żałować i w końcu nie ma komu w mordę dać.
    (W. Wharton: Ptasiek)<<

  • 26. Data: 2012-04-10 18:59:43
    Od: "nadcisnieniowiec" <h...@b...com>

    Użytkownik "gont" <g...@d...plusnet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dziwić, można współczuć, ale dlaczego wnioskujesz, że świadczy to o jego

    Przecież mierzy tylko po sobie pisząc o jakichś budowach, nie wyobraża
    sobie że można pracować inaczej, ja nawet w życiu nie byłem na budowie.

  • 27. Data: 2012-04-10 21:27:12
    Od: K <...@...c>

    W dniu 2012-04-10 18:59, nadcisnieniowiec pisze:

    > Użytkownik "gont" <g...@d...plusnet.pl> napisał w wiadomości

    > Przecież mierzy tylko po sobie pisząc o jakichś budowach, nie wyobraża
    > sobie że można pracować inaczej, ja nawet w życiu nie byłem na budowie.

    To nawet jak szorowales kible to mogles sie przewrocic na glowe i ja rozbic.

  • 28. Data: 2012-04-10 22:12:39
    Od: "nadcisnieniowiec" <h...@b...com>

    > To nawet jak szorowales kible to mogles sie przewrocic na glowe i ja
    > rozbic.

    Smutne masz te wspomnienia z wojska

  • 29. Data: 2012-06-02 08:41:04
    Od: "dorato" <b...@k...com>

    Użytkownik "nadcisnieniowiec" <h...@b...com> napisał w wiadomości
    > Tak się żłożyło, że przez parę lat po studiach pracowałem albo na czarno,
    > albo na jakichś umowach śmieciowych po mięsiac-dwa w różnych miejscach i
    > nie przykładałem do tego większej wagi. Obecnie zdrowie mi się pogorszyło
    > i muszę udać się do lekarza, niestety jedynym wyjściem w tej chwili dla
    > mnie jest rejestracje w urzędzie pracy, w celu zdobycia ubezpieczenia.

    Ja się kiedyś rejestrowałem w UP po długim okresie nie pracowania i jedyny
    problem jaki był podczas konwersacji z urzędniczką to czy nie upłynęło zbyt
    wiele czasu od utraty pracy i czy w związku z tym będzie mi przysługiwał
    zasiłek dla bezrobotnych. Co do samej rejestracji nie było żadnego problemu
    chociaż trzeba było oddać kopie świadectw pracy. Ja miałem takowe.
    Natomiast problemem dla mnie jest że trzeba się precyzyjnie stawiać co
    miesiąc w określonym dniu i godzinie do okienka. W przeciwnym razie
    zabierają status bezrobotnego a więc i ubezpieczenie na 3 miesiące.

  • 30. Data: 2014-11-10 20:27:52
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2012-04-06 o 12:28, nadcisnieniowiec pisze:
> [...]
    > nie byłoby problemu z liczeniem nieubezpieczonych, ściganiem aptekarzy
    > itp bzdur, ale do tego trzeba mądrych rządzących.

    Człowieku co Ty za herezje piszesz? Sam nie masz pracy a chciałbyś by
    ten los spotkał tysiące, jak nie dziesiatki tysiecy urzedników bo Tobie
    nie chce się wypełniać formularzy, w któych mozesz napisać co chcesz - i
    tak nikt tego nie czyta. ;)

    --
    @foe_pl