PracaGrupypl.praca.dyskusjerejestracja w PUP a brak udokumentowanego zatrudnienia › Re: rejestracja w PUP a brak udokumentowanego zatrudnienia
    From: "nadcisnieniowiec" <h...@b...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: rejestracja w PUP a brak udokumentowanego zatrudnienia
    Date: Thu, 5 Apr 2012 20:16:52 +0200

    Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości
    news:jlk1it$cjp$1@news.dialog.net.pl...

    > Jak ty te studia skonczyles z tak niskim ilorazem IQ?

    Studia można skończyć i z niskim IQ, wystarczy wejść do pierwszej lepszej
    szkoły zaocznej to raz,
    dwa nie uważam się ani za geniusza, ani za debila, myślę że mieszczę się w
    normie to dwa, a po trzecie nie wiem co ma inteligencja do orientowania się
    w meandrach polskich przepisów i biurokracji, to dopiero wymyślają głąby...
    No i na koniec wesoły człowieczKu, mając do wyboru chętnie bym zatrudnił
    się w dobrej firmie na umowę o pracę, ze wszystkimi świadczeniami, ale
    niestety nie miałem takiej możliwości, więc nie pieprz mi tu farmazonów, że
    jak ktoś jest głodny to musi być debilem, bo przecież wystarczy się najeść.