PracaGrupypl.praca.szukana › -->>> recepcjonistka, studentka III roku prawa, Warszawa <<<--

  • 1. Data: 2002-03-14 23:24:45
    Temat: -->>> recepcjonistka, studentka III roku prawa, Warszawa <<<--
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Cześć

    Jestem studentką III roku prawa i chciałabym rozpocząć pracę (praktykę
    zawodową) na stanowisku recepcjonistki lub asystentki. Nie mam dużego
    doświadczenia, ale jestem osobą ambitną i szybko się uczę. Posiadam 2
    miesięczne wakacyjne doświadczenie jako asystentka dyrektora przedszkola, tak
    więc prace organizacyjne, sprzęt biurowy i komputery nie są mi obce. Umiem
    obsługiwać pakiet biurowy MS Office, a szczególnie Word, Excel i Access, szybko
    piszę na klawiaturze i umiem wyszukiwać przydatne informacje w internecie. Nie
    ukrywam, że bardzo by mnie interesowała praca w kancelarii prawniczej
    (wieczorem na pół etatu).
    Odpowiedzi proszę wysyłać na m...@p...onet.pl

    Pozdrawiam
    Monika Łuczak