PracaGrupypl.praca.szukana › Pracy przy Linuxie w W-wie

  • 1. Data: 2002-03-14 22:06:36
    Temat: Pracy przy Linuxie w W-wie
    Od: <m...@k...net.pl>

    VItaM!
    Szukam pracy przy systemie operacyjnym Linux, jako administrator serwera/sieci
    lub operator sieci. Moze byc heterogeniczna. Interesuje mnie praca na pelny etat
    w Warszawie.

    Jesli szukasz fanatyka, pelnego zapalu i checi pracy oraz rozwoju napisz!

    Nie ma takiej rzeczy, ktorej bym sie nauczyl, a w tym co bym robil bede
    najlepszy. Praca przy Linuxie jest dla mnie marzeniem.

    Umiejetnosci w skrocie:
    -wyksztalcenie wyzsze techniczne,
    -obecnie podyplomowe studia ,,Administracja sieciami Linux/Unix,
    -uzytkowanie i administracja systemem Linux na poziomie zaawansowanym,
    -konfiguracja uslug sieciowych (Apache,ProFTP,Postfix,Squid,NFS,Samba,BIND,DHCP
    itd.),
    -znajomosc sprzetu PC,
    -LaTeX,HTML,Bash, w przyszlosci SQL,PHP,Perl,
    -szkolenie Sair&GNU Linux Networking,
    -SEP do 1KV,
    -...

    Jesli jestes zainteresowany to prosze o kontakt, na pewno sie nie zawiedziesz!

    Pozdrawiam
    Krzysiek
    tel.606685440
    <m...@k...net.pl>
    --
    *Uzywaj oprogramowania najlepszego. Linux Cie tego nauczy!*
    Linux Registered User #138598. Czlonek Grupy Uzytkownikow Systemu TeX