PracaGrupypl.praca.szukana › :)) admin, webmaster, student PJWSTK - Warszawa :))

  • 1. Data: 2002-03-14 23:27:23
    Temat: :)) admin, webmaster, student PJWSTK - Warszawa :))
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Cześć

    Jestem studentem II roku Polsko - Japońskiej Wyższej Szkoły Technik
    Komputerowych (tryb wieczorowy) i szukam pracy w zakresie operatora sieci
    (Linux, Unix) a także projektowania, tworzenia i administrowania stron WWW,
    posiadam 3 miesięczną praktykę oraz kilka stron, które udało mi się w tym
    czasie zrobić. Interesuję się także ekonomią. Więcej informacji znajduję się
    pod republika.pl/maykowski. Jestem także zainteresowany podjęciem praktyki.

    Znajomość:

    Linux (Red Hat, Slackware), Unix BSD, Windows 9x/NT/2000, C++, Perl, PHP,
    JavaScript, Flash, Corel Photo-Paint 9.0, 3d Studio Max
    Języki - angielski (dobry), niemiecki (podstawowy).

    Kursy:
    Kurs MS Windows 2000 Advanced Server.

    Odpowiedzi proszę wysyłać na m...@p...onet.pl

    pozdrawiam,